AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #1 Skrevet 10. november 2015 Må bare få dette ut. Min monsterfar er en psykopat. Han elsker å starte krangler av ingenting . Hvis han f.eks ikke vil gjøre noe som jeg brur meg ikke en damn shit om han gjør eller ei skaper han en jævli psykisk krangel med trusker om å kræsje oss i trafikken så han har en grunn til å ikke gjøre den ene tingen. Det er fantastisk egenskap ikke sant? Og han sier jeg har ulike personligheter? Laughing my ass off. Det hele startet med at han spurte meg om noe og jeg var stille. Fordi jeg vet om jeg sier ja greit s vil han uansett ta opp et emne fra tidligere og skape krangel ut av det uansett. Så jeg foretrakk å være stille. Men neida det skapte også en krangel. Jeg frøs inntil skjellettet nest fordi det var jaldt hele veien på jobb. På grun av været så klart. Det blir siste gang jeg sitter på i alle fall! Så får han bare fcke seg seøv og dra til helvette og usolere seg en hel dag foran pc skjermen med minst mulig kontakt med kolleger. Til helvete med sånne mennesker som ham. Jeg er i alle fall like hel og rolig til sinns og klar for å gå på jobbb. Er glad dette forumet finnes for de som vil rense lungene for møkk. Anonymkode: 1cdeb...edb
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #2 Skrevet 10. november 2015 Hvorfor har du kontakt med han i det hele tatt? Anonymkode: d5768...eb5 1
Gjest supernova_87 Skrevet 10. november 2015 #3 Skrevet 10. november 2015 Uff. Håper du får en god dag på jobben, og får varmen i deg snart!
Gjest Snuppi Skrevet 10. november 2015 #5 Skrevet 10. november 2015 Hvor gammel er du Ts? Hvorfor har du kontakt med din far om du mener at han har psykopatiske trekk? Om du bor sammen med dine foreldre, er det umulig å ikke ha kontakt. Har du mulighet til å flytte ut? Hva sier din mor og eventuelle søsken om du har det?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #6 Skrevet 10. november 2015 Jeg skjønner mindre og mindre av trådene her på KG, jeg..Noen ganger lurer jeg på om det er jeg som har mistet min egen oppfatnings/tolknings-evne. Anonymkode: b900f...353 7
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #7 Skrevet 10. november 2015 Snakk med homestart og spør om de kan sende fyren på kurs. Anonymkode: 3b172...910
bobler Skrevet 10. november 2015 #8 Skrevet 10. november 2015 Ikke lek hobbypsykolog. Har ikke noe råd til deg, bare prøv å flytt ut når du kan? Komme deg vekk.
Anjah Skrevet 10. november 2015 #9 Skrevet 10. november 2015 Jeg skjønner mindre og mindre av trådene her på KG, jeg..Noen ganger lurer jeg på om det er jeg som har mistet min egen oppfatnings/tolknings-evne.Anonymkode: b900f...353Takk!! Jeg er helt enig med deg! Jeg tror ikke vi egentlig har mistet vår oppfatningsevne. Jeg tror heller det er enkelte andres formuleringsevne det er noe oppriktig vrangt med Jeg klikket meg inn i denne tråden da jeg leste overskriften. Jeg blir oppgitt når jeg skjønner at "psykopatdiagnosen" bare er slengt ut av det blå. Jeg vet hvordan en psykopat er. Jeg har levd med en...! 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #10 Skrevet 10. november 2015 Det høres ikke ut som en psykopat hvertfall. Kranglevoren, ja, men det er alt. Anonymkode: 03e84...8aa 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #11 Skrevet 10. november 2015 Må bare få dette ut. Min monsterfar er en psykopat. Han elsker å starte krangler av ingenting . Hvis han f.eks ikke vil gjøre noe som jeg brur meg ikke en damn shit om han gjør eller ei skaper han en jævli psykisk krangel med trusker om å kræsje oss i trafikken så han har en grunn til å ikke gjøre den ene tingen. Det er fantastisk egenskap ikke sant? Og han sier jeg har ulike personligheter? Laughing my ass off. Det hele startet med at han spurte meg om noe og jeg var stille. Fordi jeg vet om jeg sier ja greit s vil han uansett ta opp et emne fra tidligere og skape krangel ut av det uansett. Så jeg foretrakk å være stille. Men neida det skapte også en krangel. Jeg frøs inntil skjellettet nest fordi det var jaldt hele veien på jobb. På grun av været så klart. Det blir siste gang jeg sitter på i alle fall! Så får han bare fcke seg seøv og dra til helvette og usolere seg en hel dag foran pc skjermen med minst mulig kontakt med kolleger. Til helvete med sånne mennesker som ham. Jeg er i alle fall like hel og rolig til sinns og klar for å gå på jobbb. Er glad dette forumet finnes for de som vil rense lungene for møkk. Anonymkode: 1cdeb...edbVel, da de. Anonymkode: b0b80...b5f
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #12 Skrevet 12. november 2015 Hei og takk til de som følte empati for meg og som forstod mitt innlegg <3 (for de andre: det er ikke vanskelig å forstå da dere to, jeg kaller han psykopat fordi han er ofte sånn. rett og slett helt for jævlig :-) Men uff hvis du har levd med en kan jeg skjønne at han kanskje er det sånn komplett 100%) Uansett- til de som mener jeg bør flytte ut,- det vil jeg mer enn gjerne men dessverre er det sånn i vår kultur at vi kan ikke det før "The Mr. Right" knocks on the door. Det er helt mongolid greie men sånn er det dessverre :/ ... -TS Anonymkode: 1cdeb...edb
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #13 Skrevet 12. november 2015 Hei og takk til de som følte empati for meg og som forstod mitt innlegg <3 (for de andre: det er ikke vanskelig å forstå da dere to, jeg kaller han psykopat fordi han er ofte sånn. rett og slett helt for jævlig :-) Men uff hvis du har levd med en kan jeg skjønne at han kanskje er det sånn komplett 100%) Uansett- til de som mener jeg bør flytte ut,- det vil jeg mer enn gjerne men dessverre er det sånn i vår kultur at vi kan ikke det før "The Mr. Right" knocks on the door. Det er helt mongolid greie men sånn er det dessverre :/ ... -TS Anonymkode: 1cdeb...edbÆrlig talt, slike uttrykk bruker man ikke.Hilsen mor til en med downs Anonymkode: 03e84...8aa 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #14 Skrevet 13. november 2015 Hei og takk til de som følte empati for meg og som forstod mitt innlegg <3 (for de andre: det er ikke vanskelig å forstå da dere to, jeg kaller han psykopat fordi han er ofte sånn. rett og slett helt for jævlig :-) Men uff hvis du har levd med en kan jeg skjønne at han kanskje er det sånn komplett 100%) Uansett- til de som mener jeg bør flytte ut,- det vil jeg mer enn gjerne men dessverre er det sånn i vår kultur at vi kan ikke det før "The Mr. Right" knocks on the door. Det er helt mongolid greie men sånn er det dessverre :/ ... -TSAnonymkode: 1cdeb...edbJoda, er du over 18 år, kan du flytte når som helst. Din monsterfar vil sikkert bli sint og kutte kontakten ,men det er jo like greit kanskje, slik forholdet er mellom dere. Du MÅ ikke leve i hans kultur, ta enten et bevisst valg om det er din kultur også, og lev med det, eller du kan bryte, du kan velge. Anonymkode: aa502...635
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå