Gå til innhold

Har letet i ca 2 måneder: Synes det er vanskelig å finne kjæreste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har det som meg? jeg har gått å letet etter kjæreste på nettet i 2 måneder... Har møtt 3 personer. Egentlig var jeg ikke interessert i noen av de. En av de henger på, og sier at han er interessert i meg. Mens to av de skrev som om de var interessert, men har ikke ikke hørt mer fra de.. Jeg føler alle disse var feile for meg uansett. De var ikke helt typene mine, men jeg forsøkte å gi dem alle en sjanse. 

Nå er det bare 2 måneder siden det ble slutt med eksen. Jeg har kjærlighetssorg, men tiltross for den, så forsøker jeg å date, og finne kjærligheten. Men ingen er som han. 

Noen andre som synes det er vanskelig å finne en man virkelig liker? Kanskje det er normalt å ha det sånn. 

Føler meg litt desperat, og tenker at jeg bør slutte å være så desperat... Jeg har jo fortsatt kjærlighetssorg, og tiltross for det så løper jeg rundt å desperat leter etter en mann.. Ikke lett. Tips og råd? :) 

Anonymkode: e0a45...470

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært singel i syv år........  

Syv år..  

Anonymkode: 56478...ef7

• Liker 11
Skrevet

To år her. To måneder er intet.

Gjest supernova_87
Skrevet (endret)

Mitt råd er å innse at det er mulig å ha det greit/bra alene. Man må ikke være i et forhold hele tiden. Du er ikke avhengig av en mann for å ha et tilfredsstillende liv, og en spennende hverdag. Jeg skjønner at når du kjenner på kjærlighetssorgen så kunne det vært godt å gjemme det bak en ny forelskelse, men å være desperat etter en ny mann når du har vært alene i knappe to måneder det høres ... hva skal jeg si, for desperat ut. 

De fleste synes det er vanskelig å finne noen man virkelig liker. De fleste er jo "dugandes", men man vil jo selvsagt ha noe mer enn det. Det handler ikke om at det er noe feil med mennene du møter, men at de ikke er rett for deg, og du ikke er rett for dem. Ikke "fir på krava" bare fordi du kjenner deg desperat. Prøv heller å jobbe med å ha det bra alene, og sammen med venner og familie, uten en mann. På den måten så vet du at når du finner en du vil ha, så er det fordi du vil ha ham, og ikke fordi du "trenger en mann". 

Endret av Rainstorm
Skrevet

Du er ikke klar for noe nytt enda.

Og to måneder er ingenting.

Skrevet

9 uker singel?     Hahahahahahahahahahahahahahhahahah.  Var singel i 6 år jeg.  Hvordan er det mulig å bli desperat etter bare noen få uker?   Har du ikke et liv alene?

• Liker 6
Skrevet

Du er etter et "rebound-forhold". De varer ikke lenge skal jeg si deg...

Anonymkode: 2d84c...667

Skrevet

2 mnd er ingenting, det høres ut som at du virkelig trenger å finne deg selv og like deg selv først og ikke bare tenke at du er verdt noe om du har en gutt som er sammen med deg. Om du trenger å gå måneder eller år singel så vil det være bedre enn å rushe noe på feil grunnlag før du er helbredet for det vil ikke være ekte og det du trenger i livet.
Selv har jeg vært singel 4 år og lært meg å trives i mitt eget selskap,holdt meg unna menn mesteparten av tiden, jeg har en tilfreds holdning til det livet jeg har og en mann blir bare et pluss ikke et must. Har blitt deilig å være alene og alt man lærer på veien :) Prøv det du også! :) Ikke stress så mye med dating om du ikke er klar og fremdeles har kjærlighetssorg, om du trenger en venn eller en rebound er det bedre at du spør  noen gutter du kjenner eller f.eks fra tinder rett ut

Anonymkode: 4d5a0...11d

• Liker 3
Skrevet

Bør du egebtlig lete etter en ny 2 mnd etter at det er slutt ned forrige? Det tok meg et år før jeg var klar (selvsagt individuelt, men du sier jo du fortsatt har kjærlighetssorg), og jeg var helt ferdig med eksen før jeg gikk. 

Nå har jeg vært singel i 3 år, og har først nå tenkt det kanskje hadde vært koselig med en kjæreste igjen. Trives også som singel, kanskje det er det du bør lære deg? 

Anonymkode: e7b45...a29

Skrevet

1 og og noen måneder siden jeg forlot eksen. Og jeg hverken er eller har vært på leting etter noe nytt forhold.
Ene og alene fordi at jeg trives så veldig godt med meg selv! Vel, de første månedene var tøffe, før jeg ble alene, hadde jeg så og si alltid vært i forhold siden tidlig tenårene. Kom meg over kneika, begynte på videre/høyere utdanning, holder på med å ta sertifikatet, fått nye venner og lært meg å TRIVES med meg selv.

Når tiden er inne, er det nok rom for et nytt forhold. Men ikke nå .

Skrevet

Nå har jeg nylig fått meg kjæreste. Men før det var jeg singel i 4 år.

Anonymkode: cea29...3b7

Skrevet

Prøve å finne kjæreste rett etter man har blitt singel? jaja.

Sjeldent man finner en kjæreste på to måneder. Først må man finne en man synes er kjekk og som du synes er interessant, og det må være gjensidig fra hans side. Så må dere bli kjent, se om dere passer sammen osvosv såå kan dere bli enige om å være kjærester etter hvert. Om du håpet alt dette skulle skje på to måneder er du ganske naiv. 

Skrevet

Jeg er aldri singel, finner meg alltid en mann kort tid etter et brudd. Klarer ikke å la være, er så mang fine gutter å velge mellom og til slutt så blir det bare slik. Jeg burde virkelig bare velge å være alene ei stund...

Anonymkode: 37233...8b8

• Liker 1
Skrevet

Bør du egebtlig lete etter en ny 2 mnd etter at det er slutt ned forrige? Det tok meg et år før jeg var klar (selvsagt individuelt, men du sier jo du fortsatt har kjærlighetssorg), og jeg var helt ferdig med eksen før jeg gikk. 

Nå har jeg vært singel i 3 år, og har først nå tenkt det kanskje hadde vært koselig med en kjæreste igjen. Trives også som singel, kanskje det er det du bør lære deg? 

Anonymkode: e7b45...a29

Jeg har fortsatt kjærlighetssorg, og det er ikke enkelt å bare løpe ut å date. Jeg kjenner at jeg trenger litt avbrekk nå. Har datet 3 personer etter at det ble slutt. Men jeg likte ingen av dem. En av dem henger på meg, og var veldig interessert i meg. Synes at han er okey,men ikke helt min type heller. Og når jeg var ute på datene så tenkte jeg bare på eksen min. Jeg tror jeg trenger litt mer tid før jeg er klar. Det har tross alt bare gått 2 måneder siden bruddet. Vil ikke akkurat stå på for å finne meg en ny en nå. Kjenner at jeg har ekstra behov for alenetid.

Anonymkode: e0a45...470

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...