Gå til innhold

Svaaaak positiv test (Bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag klokke halv elleve på dagen tok jeg en graviditetstest som viste veldig svakt to streker. Legger ved bilde. Både kjæresten min og jeg så streken, men vi er begge usikre på om den egentlig sier oss noe? Tok en test senere rundt klokken fem, og den viste helt blank negativ. Betyr dette at første testen slo ut feil? Det kom litt fuktighet i testvinduet, vet noen om dette har noe å si? Onsdag 28. oktober hadde jeg eggløsningsslim, så regner jeg fikk eggløsning rundt den tid. Kanskje litt tidlig å teste???12231146_10206658874584391_1391117364_n.

Jeg har kjøpt inn nye tester som jeg skal ta i morgen tidlig, men jeg lurer rett og slett på om det er mulig å få en "falsk, veeeldig svak positiv test"?? Er sååå spent! Håper selvsagt på det beste:)))

Anonymkode: 8dfd1...7d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er et bilde av samme test, bare uten hylsteret. Vet den er fryktelig svak. Er det lov å håpe?

12233115_10206658923545615_421207611_n.jpg

Anonymkode: 8dfd1...7d3

Skrevet

Ser ingen strek, men jeg vet ikke.. Vanskelig test.

Anonymkode: a3344...f40

Skrevet

ser bare en strek jeg.. de 3 siste gangene jeg tok graviditetstest, viste såvidt den andre streken.. men den slo ikke inn, viste bare hvor den var.. tror dessverre ikke du er gravid =/

Skrevet

Jeg ser en strek der, jeg er bombesikker på at du er gravid.  Bare vent du, den blir sterkere for hver dag. :) 

• Liker 1
Skrevet

Før IKM er det lurt å teste om morgen. Testen ser positiv ut, men ta en til med morgenurin.

Du er 12-13 dpo, så testen bør slå ut nå.

Skrevet

Falsk positiv får man ikke, men noen tester har skyggestrek (strek uten farge). Hvis det er farge i din strek er den positiv. 

Mange får slimnoen dager før EL, så det kan hende EL var noen dager etter den 28, og at det dermed er litt tidlig å teste. 

Skrevet

Ser at det er en strek nummer 2 der. Men vanskelig å se hvilken farge det er, med tanke på om det er skyggestrek eller ikke. Ta en test igjen i dag på morgenurinen :)

Anonymkode: eb6ed...f4a

Skrevet

Ser ingen strek jeg.

Skrevet

Jeg ser en svak strek :) 

Gjest xx girl xx
Skrevet

Jeg ser en svak rosa strek, på det øverste bildet :) Jeg tror du er gravid.

Skrevet

Jeg ser en svak strek på begge bildene. Ta en ny test på morgenurinen imorgen. :)

Hold oss oppdatert! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...