Gå til innhold

Vokse underlivet før sydentur?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg reiser straks til syden og har bestemt meg for å vokse underlivet før den tid. Jeg har aldri gjort det før, og var usikker på om det ville være et problem med å bestille time til dagen før jeg reiser da det er kun da jeg har mulighet. I følge en ansatt på salongen jeg skal til ville dette gå helt fint, men etter å ha lest litt på nettet er jeg blitt usikker. Vil det være problematisk med veldig sår hud etc. etter? Vil ikke ende opp med å ikke kan bade i saltvann eller å være knallrød i bikinilinjen mye lenger enn et døgn etter. 

Anonymkode: 916cd...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man er vanligvis litt øm og rød i en dag. Spør på salongen om hvordan du skal behandle området i etterkant av voksingen. 

Anonymkode: f90e3...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen jeg gjorde det så var jeg illrød og nuppete i flere dager etterpå, måtte gå truseløs i joggebukse. Så jeg vil råde deg til å gjøre det en gang en stund før du skal reise sånn at huden har blitt litt herda til neste gang, også ta det minst 3-4 dager før turen. Kan ikke tro det er så lurt å få saltvann og sånn i, de røsker jo trossalt ut hårrota så blir litt sårt.
Men etter man har gjort det 4-5 ganger er det ikke vondt lenger og huden blir mere fin og myk etterpå :)
Hvis du ikke rekker å "test-vokse" før reisen så ville jeg heller ha gått for høvel denne gangen.

Anonymkode: 4d92e...4a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du vokse fitta før du reiser? Har du planer om å knulle rundt? Husk i allefall på kondom så du ikke pådrar deg alskens svineri.

Anonymkode: b2b94...f04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du vokse fitta før du reiser? Har du planer om å knulle rundt? Husk i allefall på kondom så du ikke pådrar deg alskens svineri.

Oi, neimen så kjekt å se for et givende liv du har som må drive å slenge rundt deg med slike tåpelige kommentarer :) 

Og jeg er ikke TS :)

Anonymkode: d1e45...b45

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, neimen så kjekt å se for et givende liv du har som må drive å slenge rundt deg med slike tåpelige kommentarer :) 

Og jeg er ikke TS :)

Anonymkode: d1e45...b45

Så du mener det er unødvendig å bruke kondom? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uenig i at det åpenbart går greit å gjøre det dagen før når du ikke har prøvd det før.

Jeg må vente 2 døgn med trening/ting som lett fører til kontakt  med bakterier(basseng osv) når jeg har hatt en vellykket voksing uten problemer.

Sist brukte jeg en annen type voks og terapeut, og da var det virkelig sårt og vondt(ikke pent heller i mine øyne) i 3-4 uker etterpå. Huden min tålte det ikke, og resultatet ble ikke bra.   

Dermed ville jeg personlig ikke vokset for første gang når du skal bo i bikini. Om du absolutt skal så gjør det 3 dager før, da rekker selv sensitiv hud å roe seg.

Anonymkode: 23a22...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det interesserer deg så skal jeg faktisk til syden sammen med samboeren og familien min. Ønsker bare å slippe å barbere og ha nuppete bikinilinje. Jævla dust. 

TS

Anonymkode: 916cd...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...