Claire Marie Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Hei!Lurer på om det er en snill sjel som har lyst å låne meg Sumo i 30 min? Er noe jeg veldig gjerne skulle sett, men 99 kr for en måneds abonnement tærer dessverre på et studentbudsjett.. Er det noen som vil hjelpe meg? Ta kontakt på melding Takk på forhånd!
Salka Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Hvert tv2 sumo-abonnement er bare gyldig på et begrenset antall enheter da, så det er ikke alltid "bare å låne". Du må nok kjøpe selv eller se programmet på tv om det går i reprise. Du trenger ikke kjøpe for en hel mnd heller, ukeabonnement koster vel 39 eller 49 tror jeg. 1
Claire Marie Skrevet 10. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2015 Hvert tv2 sumo-abonnement er bare gyldig på et begrenset antall enheter da, så det er ikke alltid "bare å låne". Du må nok kjøpe selv eller se programmet på tv om det går i reprise. Du trenger ikke kjøpe for en hel mnd heller, ukeabonnement koster vel 39 eller 49 tror jeg. Er det mulig å kjøpe ukesabonnement? Finner ikke dette noen steder..
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #5 Skrevet 10. november 2015 Jeg har sumo. Anonymkode: 7a986...c8e
Salka Skrevet 10. november 2015 #6 Skrevet 10. november 2015 Er det mulig å kjøpe ukesabonnement? Finner ikke dette noen steder.. jepp. https://sumo.tv2.no/about/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå