Søster K Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Hjelp, jeg ønsker meg en klassisk sort Skinnjakke som kan vare over flere sesonger. Den kan ikke være altfor dyr, og det måå nødvendigvis ikke være ekte, men pluss om deg er det. Lurer på hva jeg skal se etter, hvilken type, snitt, belte nederst eller ikke? Noen som har gode tips?
Cathj Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 (endret) Jeg har vært veldig fornøyd med skinnjakken jeg kjøpte på ASOS for noen år siden, den har holdt seg godt også. Kostet rundt 2000,-. Du kan jo ta en titt? Link Endret 9. november 2015 av Cathj
Gjest Evans Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Hva med denne eller denne ? Begge to er fra Levis. Jeg har en som ligner litt på den siste i linken, veldig enkel og fin - etter min mening
Søster K Skrevet 10. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2015 Den første var egentlig ganske fin ja😊
Søster K Skrevet 10. november 2015 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2015 Jeg har vært veldig fornøyd med skinnjakken jeg kjøpte på ASOS for noen år siden, den har holdt seg godt også. Kostet rundt 2000,-. Du kan jo ta en titt?Har sett litt, men synes det er vanskelig å kjøpe på nett. Link
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå