Gå til innhold

Juletre og ettåring..

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare trøbbel? :P 

Vurderer å ikke ha juletre i år med baby som er 13 mnd i jula.. Ser for meg at treet blir revet ned med jevne mellomrom eller at pynt og grener blir spist.  

Noen som har fått ha treet i fred? 

Anonymkode: 54e81...3dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå er det ikke noen ett-åring i huset her denne jula, men neste år er lillemor ca året. Og vi skal ha juletreet oppe :) Det er kunstig, og satser vel på å ha pynt som ikke går lett i stykker/ikke er så farlig med nederst :)

i verste fall har vi lekegrind tilgjengelig :) 

kan legge til at jeg er vant med katter og juletre. Har gått veldig fint, er nok derfor jeg satser på at vi har nok oppsikt med treet med smårolling og :) 

Endret av FruN
Skrevet

Det har gått overraskende bra her, selv med storebror som skulle klå på alt når han var liten :)

Skrevet

Nå er riktignok jenta vår nesten 8 mnd når jula nærmer seg, men hun både krabber og prøver å gå allerede nå så regner med hun tar en god del turer bort til juletreet. Vurderte om vi ikke skulle ha tre, men kom frem til at vi går for plasttre (så det ikke blir noe barnnåler å spise på) og pynt som ikke knuser. Vi har jo lekegrind, men hun kan jo ikke være oppi der hele dagen heller :P

Skrevet

Nå er riktignok jenta vår nesten 8 mnd når jula nærmer seg, men hun både krabber og prøver å gå allerede nå så regner med hun tar en god del turer bort til juletreet. Vurderte om vi ikke skulle ha tre, men kom frem til at vi går for plasttre (så det ikke blir noe barnnåler å spise på) og pynt som ikke knuser. Vi har jo lekegrind, men hun kan jo ikke være oppi der hele dagen heller :P

eller gjør som oss! sett juletreet i lekegrinda :nigo:

• Liker 2
Skrevet

eller gjør som oss! sett juletreet i lekegrinda :nigo:

enda lurere!

Skrevet

Hehe, ikke dumt med treet i lekegrinda :P Grinda skal dessverre ryddes bort her nå da. 

Hm, vi får vurdere det litt til. Er jo så koselig med tre også. 

TS 

Anonymkode: 54e81...3dd

Skrevet

Vi hadde ei på akkurat året i fjor jul. Det gikk kjempe fint her. Pynten jeg er redd for hang høyt oppe og unngikk de kulene som knuser lett nede. Mini var borti og plukket litt så klart, men ikke så mye at det ble irriterende på noe vis. Og ingen barnåler ble spist, som jeg vet om i det minste :fnise: 

Skrevet

Vi hadde ei på 1 år i jula i fjor. Gikk helt fint å ha juletre. Passet bare på at den knuselige pynten ikke hang nederst! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...