Andersg Skrevet 11. november 2015 #21 Skrevet 11. november 2015 (endret) Dark MatterKilljoysDefianceHumansArrowThe FlashMarvels agent of S.H.I.E.L.Dthe 100Mr.RobotUnder the domeDoctor WhoTHe last man on EarthZ-nationTWDFTWDTHe Last shipbig bang theory Endret 11. november 2015 av Andersg
Rainbow Skrevet 13. november 2015 #22 Skrevet 13. november 2015 (endret) På tv:Special Victims UnitRevolutionUnder the domeCriminal MindsCSi Cyber (utrolig dårlig, men klarer ikke la være)How to get away with murderStalker (men den ble kanskje kansellert?)Gift ved første blikkUngkaren/ungkarskvinnenBig bang theoryDagCastlePå Netflix:Homeland (nettopp begynt, så er på sesong 1)Orange is the New black (venter på ny sesong)Orphan Black (venter på ny sesong) Endret 13. november 2015 av Rainbow
Anglofil Skrevet 13. november 2015 #23 Skrevet 13. november 2015 CSICriminal MindsDownton AbbeyMiss Fisher's Murder MysteriesHouse of CardsBroadchurchDCI BanksDoc MartinNCISBonesCastleBroenGrey's AnatomyMvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #24 Skrevet 13. november 2015 True Detective (HBO)BroenOkkupertGjengangerneHar House of Cards og Game of Thrones på vent. Anonymkode: 4048e...cbf
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #25 Skrevet 13. november 2015 Hotel Cæsar. Flaut, men godt man kan være anonym, hehe. Anonymkode: 2e60a...e89
Tad Skrevet 13. november 2015 #26 Skrevet 13. november 2015 (endret) I alfabetisk rekkefølge American Horror StoryBetter Call Saul DaredevilGame of ThronesHannibal (ser s3 nå)Orange is the New BlackOrphan BlackParks and Recreation (ser siste sesong nå)Scream QueensSense8SherlockSupernatural Endret 13. november 2015 av Tad La til en jeg glemte
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #27 Skrevet 13. november 2015 De jeg kommer på:Doctor Who SupernaturalThe walking deadFear the walking deadZ nationGame of ThronesDaredevilSherlockAmerican horror story Anonymkode: cb234...7a0
sofie777 Skrevet 13. november 2015 #28 Skrevet 13. november 2015 Jeg følger med på (kun de som er i sesong nå, for detaljer se tråden om sist sette serie):ArrowBlindspotBones (tenker på å slutte, men...)CastleCon ManCrazy Ex-GirlfriendDoctor WhoDownton Abbey (akkurat ferdig)ElementaryGothamGrey's AnatomyHavenHeroes RebornHow To Get Away With MurderLimitlessMadam SecretaryMarvel's Agents of S.H.I.E.L.D.Minority ReportNashville (2012)NCIS + Los Angeles og New OrleansOnce Upon a TimeQIQuanticoRosewoodScorpionSleepy HollowSupergirlThe Big Bang TheoryThe FlashThe Graham Norton ShowThe GrinderThe LeftoversThe Librarians (US)Undateable (2013) NB! alltid LIVE
DeLorean Skrevet 13. november 2015 #29 Skrevet 13. november 2015 Broen, GoT, Sons of Anarchy, Narcos, True Detective, The Walking Dead. Homeland har jeg ennå ikke sett noe av...
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #30 Skrevet 20. januar 2018 På 9.11.2015 den 23.57, Dodge skrev: Dansken og Fingern - Best i alt. Denne sesongen av Skal vi danse. Ice road truckers. ... Best i alt av eller med Dansken og Fingern er det dårligste TV-programmet jeg har sett noen gang. Tror ikke det programmet har så høye seertall gitt. Noe så lite kreativt og barnslig av to voksne menn skal man lete lenge etter. «Alle» følger med på skal vi danse men er litt lei det etter den tusende episoden. Ice Road Truckers var gøy spesielt når damer kjørte bilene men ikke litt guttete. Alt det andre er bare programmer for menn syns jeg. Følger ikke med. Dansken og Fingern skårer høyest mtp hvor elendig TV-programmet er. Kan sidestilles med noe ala sophie Elises verden bare at her er det menn som medvirker. NRK har mange gode programmer som fakta på lørdag, dokumentarer, og serier som har god kvalitet og er bra. Anonymkode: db749...088
Gjest F S Skrevet 20. januar 2018 #31 Skrevet 20. januar 2018 Ser aldri på TV lenger og kan egentlig ikke fordra serier, mange år siden sist. (Man forandrer seg med åra, gitt...) De fleste serier så jeg bare på innimellom, bl.a CSI. Men absolutt ELSKET Smallville!!! Tror den gikk på TV Norge. Var så glad i den serien! ❤ Satt benket foran TV'n, og kunne nesten ikke vente! Helt forelska... Endte opp med å kjøpe hele serien på Dvd og Bluray. Nå fyller den støv i bokhylla... Men kommer nok til å se hele igjen, en gang jeg får lyst...☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå