AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Skal selge goosen på finn, men aner ikke til hvilken pris? Denne er bittelitt slitt i kanten på lommene, ellers er pelsen kjempefin og den er nyrenset. Blir 1500 for mye? Anonymkode: c1c19...3d5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Skal selge goosen på finn, men aner ikke til hvilken pris? Denne er bittelitt slitt i kanten på lommene, ellers er pelsen kjempefin og den er nyrenset. Blir 1500 for mye? Anonymkode: c1c19...3d5for en slitt, svett loppebefengt jakke? Hadde kasta den, er frekt å ta noe betalt for noe sånt. Anonymkode: c4949...8a1 5
Gjest Herr Heftig Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 En seks år gammel jakke? Den skal ikke være verdt noe som helst, men du akn jo selvsagt prøve. Ville heller gitt den til Fretex jeg.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 for en slitt, svett loppebefengt jakke? Hadde kasta den, er frekt å ta noe betalt for noe sånt.Anonymkode: c4949...8a1hva mener du med dette? Den er bittelitt slitt på kanten på lommene, ellers ser den helt ny ut. Har behandlet den pent og den er nyrenset. Hvorfor skal den kastes? Ikke særlig miljøvennlig akkurat.. Anonymkode: c1c19...3d5 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #5 Skrevet 9. november 2015 En seks år gammel jakke? Den skal ikke være verdt noe som helst, men du akn jo selvsagt prøve. Ville heller gitt den til Fretex jeg.hva spiller det for rolle om den ble kjøpt i fjor eller for seks år siden når den er så og si like pen? Anonymkode: c1c19...3d5
Gjest Tigress Skrevet 10. november 2015 #6 Skrevet 10. november 2015 hva mener du med dette? Den er bittelitt slitt på kanten på lommene, ellers ser den helt ny ut. Har behandlet den pent og den er nyrenset. Hvorfor skal den kastes? Ikke særlig miljøvennlig akkurat..Anonymkode: c1c19...3d5Eg er bak deg, alderen på jakke er heilt uinteressant, det er tilstanden som er viktig! Når det er sagt anar eg ikkje kva ein slik kan vere verdt brukt, eg ville berre støtte deg.
Gjest Tigress Skrevet 10. november 2015 #7 Skrevet 10. november 2015 for en slitt, svett loppebefengt jakke? Hadde kasta den, er frekt å ta noe betalt for noe sånt.Anonymkode: c4949...8a1Korleis handsamar du tinga dine, eigentleg? Seks år er jo ingenting for ei jakke om ein tek vare på ho!
globalagogo Skrevet 10. november 2015 #8 Skrevet 10. november 2015 Korleis handsamar du tinga dine, eigentleg? Seks år er jo ingenting for ei jakke om ein tek vare på ho! tror de mener at den er loppebefengt fordi den er av ekte pels eller noe? I hetta? Eller tar jeg helt feil kanskje
Gjest Tigress Skrevet 10. november 2015 #9 Skrevet 10. november 2015 tror de mener at den er loppebefengt fordi den er av ekte pels eller noe? I hetta? Eller tar jeg helt feil kanskje Mogleg, men eg trur det berre var ein nedsetjande måte å snakke om ei jakke som ikkje blei kjøpt i går. Folk ass, det verkar som om dei trur ingenting er fint om det ikkje er nytt. Ikkje rart planeten går til helvete.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #10 Skrevet 10. november 2015 1000 kr hadde jeg selgt den for Anonymkode: 8d098...f95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå