AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Hva synes du om katter som er sorte og hvite? (Tofarget, ikke ensfarget) Anonymkode: fa57b...579
Salka Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 Jeg elsker dem! Syns nesten de er de aller fineste selv om jeg er glad i alle katter. 4
Gjest Evans Skrevet 9. november 2015 #5 Skrevet 9. november 2015 Ja, de er fine. Like fine som andre pusekatter
Blod Skrevet 10. november 2015 #6 Skrevet 10. november 2015 Altså, alle katter er jo fine. Men jeg syntes opprinnelig ikke at svarte og hvite katter var de fineste. Men så endte jeg opp med to stk, og de er selvfølgelig de fineste kattene i verden 3
Gjest Edain Skrevet 10. november 2015 #7 Skrevet 10. november 2015 De er fine, men de aller fineste er de som er hvite og rød
Minya Skrevet 10. november 2015 #8 Skrevet 10. november 2015 Vi har en herremann i kjole og hvitt, og han er aldeles nydelig. 5
Perelandra Skrevet 10. november 2015 #10 Skrevet 10. november 2015 Alle katter er fine! Mange svarte og hvite katter ser ut som de går med dress.Tuxedo cats 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #11 Skrevet 10. november 2015 Har en svart og hvit katt, og hun er nydelig men synes den andre pusen min er like nydelig, selv om hun ikke er svart og hvit Anonymkode: cbf89...c16 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 10. november 2015 #12 Skrevet 10. november 2015 (endret) . Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #13 Skrevet 10. november 2015 Alle katter er fine på sin måte :D Det viktigste er personligheten, og den varierer veldig fra pus til pus Anonymkode: 7cc72...1f5 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #14 Skrevet 11. november 2015 Langhåret så er de nydelige <3 Jeg har en forkjærlighet for langhåret katter. Korthåret har jeg ingenting til overs for, samme med hunder. Har sykt lyst på en katt som er langhåret og helt svart, med blå øyne. Men det finnes sikkert ikke Googlet det nå, og det "finnes". Men svært, svært sjeldent og kanskje umulig ifølge google. Men herre jesus, det hadde vært den perfekte katten i mine øyne. Stor og fluffy hale og masse pels, helt svart og blå øyne.Takk for alle innspill! Har selv en svart og hvit korthåret pus, er innmari glad i han. Men drev og lurte på om det er sant som dyrevernorganisasjonene sier, at det er disse kattene som blir valgt ut sist i et kattekull.. Noe jeg syntes er trist da jeg synes de er like nydelig som alle andre katter. Til deg NasseNøff: Hæ? Er det sant det jeg leser? Du har en forkjærlighet for langhårete katter, men har ingenting til overs for korthårete katter. Og du ønsker deg en katt med ett spesielt utseende. Så du liker egentlig ikke katter, du vil bare ha en fordi den er fin så du kan ha den til pynt???Sorry altså, men med mindre du ordla deg helt feil her så syntes jeg dette smakte en smule forkastelig... Anonymkode: fa57b...579 9
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 11. november 2015 #15 Skrevet 11. november 2015 (endret) AnonymBruker skrev (På 11.11.2015 den 8.51): Takk for alle innspill! Har selv en svart og hvit korthåret pus, er innmari glad i han. Men drev og lurte på om det er sant som dyrevernorganisasjonene sier, at det er disse kattene som blir valgt ut sist i et kattekull.. Noe jeg syntes er trist da jeg synes de er like nydelig som alle andre katter. Til deg NasseNøff: Hæ? Er det sant det jeg leser? Du har en forkjærlighet for langhårete katter, men har ingenting til overs for korthårete katter. Og du ønsker deg en katt med ett spesielt utseende. Så du liker egentlig ikke katter, du vil bare ha en fordi den er fin så du kan ha den til pynt??? Sorry altså, men med mindre du ordla deg helt feil her så syntes jeg dette smakte en smule forkastelig... Anonymkode: fa57b...579 . Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Sandie Skrevet 11. november 2015 #16 Skrevet 11. november 2015 Ja,klart de er fine.Alle katter er fine synes jeg da,nydelige dyr 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #17 Skrevet 11. november 2015 Jeg har to svart/hvite, de er de nydeligste i verden.Jeg jobber med adopsjon av hjelmløse dyr (på fritiden), og det stemmer at de sorte og sort/hvite ofte blir valg sist. I tillegg er det lettere å omplassere langhårede katter enn korthårede.Noen har forestillinger om at de vil ha en katt som så akkurat ut som den de hadde før, eller at de vil ha en grå katt med lang pels og hvite poter. Det er sjeldent de får katt av oss om utseendet er viktigere enn personligheten. Man kan være svak for enkelte farger/pelslengder, men bør også være åpne for annet. Anonymkode: f0a3b...519 1
Nøste~ Skrevet 11. november 2015 #18 Skrevet 11. november 2015 Ikke den type katt jeg hadde valgt først i et kull på flere forskjellige farger. Men så fikk jeg da allikevel en svart og hvit sønn for 8 år siden(nå adoptert bort til en venn av familien) og han vokste opp til en kjekk herremann, til tross for noe her og der.
Salka Skrevet 11. november 2015 #19 Skrevet 11. november 2015 Jeg skjønner ikke hvorfor svarte og hvite katter blir valgt sist. Forstår det bare ikke. De er jo så nydelige selv om fargen er vanlig. Man må jo velge den katten som kommer bort til en, uavhengig av farge. Dessuten er det jo egentlig kattene som velger oss og ikke omvendt. Da jeg skulle hente to katter hos et kattehjem hadde jeg sendt mail på en stripete på Finn og den andre skulle jeg finne ut av mens jeg var der. Plutselig kom en redd liten kattunge som aldri turte å hilse på noen bort til meg og jeg ble helt solgt. Den skulle være med meg hjem, ja! Heldigvis kom stripepusen og til meg da, men hadde det ikke vært noen kjemi der hadde jeg valgt en annen. Tre uker senere hentet jeg dem hjem. De var ikke leveringsklare enda da jeg var der og hilste på. Nå har jeg i tillegg til disse to et brødrepar i kjole og hvitt og en blå pus. Og de med den største personligheten er faktisk de svarte og hvite selv om alle har veldig god personlighet. Og den redde, lille kattungen som nå har blitt en stor og staselig pus har vært helt avhengig av meg fra dag en. Følger etter meg overalt, møter meg alltid lykkelig når jeg kommer hjem og ligger på fanget mitt i timesvis hver kveld. Er jeg utenfor sitter han i vinduet og kikker etter meg og er jeg deppa nekter han å forlate meg. Han er så utrolig herlig. Skulle jeg liksom velge bort han pga "kjedelig" farge? Aldri i verden! Dessuten syns jeg ikke svarte og hvite er kjedelige. Alle katter er fantastiske uansett farge. <3 2
tussi84 Skrevet 12. november 2015 #20 Skrevet 12. november 2015 Ja de er det.Jeg hadde en sånn hannkatt engang. Pelsen var svart og den hadde hvitt bryst og hvite poter. Jeg synes han var vakker og det sa andre rundt meg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå