FruLuna Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Skal kjøpe julegaver til 3 jenter i alderen 6-9 år. Men jeg har ikke egne barn og vet lite om hva som er stas å få i den alderen. Yngste på 6 år leker nok litt fortsatt, mens de to eldste føler seg for gamle for leker (!). De er opptatt av musikk, dansing, å "jåle seg" og er veldig aktive.Noen idéer? Ikke noe dyrt, tenkte maks 2-300 per hode.
Pinto2013 Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 "Monster high" er visst ganske kult for de som fortsatt leker litt, min lillesøster på 7 (snart 8) ønsker seg veldig mange av de dukkene der. Er akkurat som barbiedukker, bare med litt sånn skummelt/rart utseende, tror noen av de er spøkelser eller noe sånt. Finnes også filmer og alt mulig annet, tror alt er basert på en TV-serie.
Jens Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 Min datter på 7 ønsker seg dagbok med lås fra Top model, tegnesaker(Lyra), penal, og figurer etc fra Littlest Pet shop.
MarianneE Skrevet 17. november 2015 #5 Skrevet 17. november 2015 Frost er populært, topp modell, Marcus og Martinus...
Gjest ricecrispies Skrevet 24. november 2015 #6 Skrevet 24. november 2015 Top Model ting (det finnes mye),Monster High og Bratz liker mine to.
Gjest Marillia Skrevet 25. november 2015 #7 Skrevet 25. november 2015 Niåringen vil sikkert sette pris på noe fra klesbutikken Wow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå