solfaktor1 Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Jeg vurderer å farge håret kobber-rødt men vil gjerne ha litt info om hvordan man vedlikeholder det best mulig? Tips til produkter og priser på disse vil jeg gjerne også ha Farget håret mørkt rødt for et halvt år siden men da hadde jeg ingen "vedlikeholdsprodukter" så fargen ble borte etter bare noen uker.. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Revlon sin nutri color creme. I love 💜 Google it! Anonymkode: 1f5f1...99a 2
Sandie Skrevet 10. november 2015 #3 Skrevet 10. november 2015 Anbefaler også Nutri Color Creme Kan kjøpes på nettet,i mange nyanser.Jeg brukte denne,734 Copper Gold og var veldig fornøyd:http://www.nordicfeel.no/harpleie/treatment/harmaske/revlon-nutri-color-creme-11581?gclid=CPi3nLLJhckCFeXUcgoduoEDqg#fo_c=391&fo_k=5ad20f4801d8b5de78a8b58284145a83&fo_s=gplano 2
mlifjeld Skrevet 12. november 2015 #4 Skrevet 12. november 2015 Du burde prøve å farge det med henna farge. Jeg har gjort det i fem år nå og kunne aldri gått tilbake til vanlig kjemisk farging igjen. Fordelene ned henna er at det ikke falmer i det hele tatt. Jeg tar bare røttene når håret vokser ut, fargen er veldig sterk rød med kopper undertone. Om man vil ha det litt mørkere rød, pleier jeg å tilsette kokt rødvin og/ eller sort te i oppskriften.Det er også veldig billig! Jeg kjøper en kilos sekk med rent hennapulver på Asia mat. Det koster rundt 40kr og holder til to farging av hele håret, eller 4 farging av kun ettervekst du må og ha sitronsaft og evt. Rødvin (for mørkere rødfarge/mindre koppertone)Du koker opp vann og te/vin og sitronsaft og tilsetter pulver til en paste, fordeler i vått hår, pakker inn i plast og har det på i en fem timer. Jeg pleier å ha det i over natten. Det blir veldig fin naturlig farge. Særlig i sollys.. Batbildet er med vin i pasten, det andre er uten med ren henna sitron og vann. 1
Gjest 123Sol Skrevet 12. november 2015 #5 Skrevet 12. november 2015 ^ Det der er jo brunt. TS: bruk en balsam som er tilsatt røde pigmenter
mlifjeld Skrevet 12. november 2015 #6 Skrevet 12. november 2015 Eh. Brunt nei.. Ikke signalrødt kanskje, men så var det ikke det trådstarter spurte etter heller.. 2
Arabella Skrevet 12. november 2015 #7 Skrevet 12. november 2015 Anbefaler også Nutri Color Creme Kan kjøpes på nettet,i mange nyanser.Jeg brukte denne,734 Copper Gold og var veldig fornøyd:http://www.nordicfeel.no/harpleie/treatment/harmaske/revlon-nutri-color-creme-11581?gclid=CPi3nLLJhckCFeXUcgoduoEDqg#fo_c=391&fo_k=5ad20f4801d8b5de78a8b58284145a83&fo_s=gplano Her er produktbeskrivelse av dette produktet, artig lesning:ProduktbeskrivelseEn kur med fargepigmenter som gir nytt liv til farget hår. Gir et blankt og velstående resultat med intens farge.Vask håret og tørk håret men et håndkle. Bruk hansker. Pump 8 til 10 ganger og fordel kremen i håret med en kam eller med fingrene. La kemen sitte i 3 minutt, skyll godt ut.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #8 Skrevet 12. november 2015 Her er produktbeskrivelse av dette produktet, artig lesning:ProduktbeskrivelseEn kur med fargepigmenter som gir nytt liv til farget hår. Gir et blankt og velstående resultat med intens farge.Vask håret og tørk håret men et håndkle. Bruk hansker. Pump 8 til 10 ganger og fordel kremen i håret med en kam eller med fingrene. La kemen sitte i 3 minutt, skyll godt ut. Hva var artig med dette? Anonymkode: ebbe4...58e 4
Arabella Skrevet 12. november 2015 #9 Skrevet 12. november 2015 Velstående resultat og noen skrivefeil. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #10 Skrevet 12. november 2015 Velstående resultat og noen skrivefeil.Takk for svar! Men vi har nok ikke samme humor Anonymkode: ebbe4...58e 1
Arabella Skrevet 12. november 2015 #11 Skrevet 12. november 2015 Humor kan være så forskjellig, det er sant. Men jeg synes det var festlig med det velstående resultatet . 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #12 Skrevet 12. november 2015 Humor kan være så forskjellig, det er sant. Men jeg synes det var festlig med det velstående resultatet .Du sier noe Om man ønsker å se velstående ut, så er det vel bare å løpe og kjøpe Anonymkode: ebbe4...58e 1
solfaktor1 Skrevet 12. november 2015 Forfatter #13 Skrevet 12. november 2015 Tusen takk for alle svar! Prøver nok Revlon sin Det er første gangen jeg farger håret i denne nyansen så jeg prøver vanlig farge først, om jeg liker det kan jeg prøve henna etterhvert TS
Auri Skrevet 13. november 2015 #14 Skrevet 13. november 2015 Henna er en forpliktelse, du skal være veldig sikker på at du trives med rødt hår før du går over til henna. Jeg ha brukt det i 3 år, og hadde 2 år først hvor jeg farget med kjemisk hårfarge. Rødt er helt klart den fargen jeg trives best med, og ser best ut med. Men med mindre du har lyst til å være rødtopp "for alltid" anbefaler jeg det ikke. Det er veldig, veldig vanskelig å gå tilbake til blond eller brunt etter å ha farget håret med henna.Å vedlikeholde kjemisk farget rødt hår er vanskelig. Du bør bruke shampo og kur med rødpigmenter. Og du må være forberedt på å farge håret ofte, annenhver måned hvertfall. Jo oftere du vasker håret, jo fortere forsvinner fargen. Om du er typen som vasker håret hver dag, er rødt et dårlig valg. 1
DaisyDuck9 Skrevet 13. november 2015 #15 Skrevet 13. november 2015 Jeg anbefaler Bed Head shampoen for rødt hår. Den er ganske billig også, spesielt når det er salg på sider på Bli vakker. Jeg har rødblondt hår fra naturens side, men farger det for å intensivere fargen og gjøre den mer "skinnende og strålende". Blir lett litt blasst hvis ikke.https://www.blivakker.no/product/201498/tigi-bedhead-urban-antidotes-resurrection-shampoo-balsam-2-x-750ml (balsamen er også god foressten).
solfaktor1 Skrevet 13. november 2015 Forfatter #16 Skrevet 13. november 2015 Håret farges i morgen Hvor ofte brukte dere denne og hvor lenge holdt den? Jeg har veldig tykt hår, litt nedenfor skuldrene og lurer på om jeg skal bestille 2 i slengen her
Sandie Skrevet 14. november 2015 #17 Skrevet 14. november 2015 (endret) Jeg hadde hår ca.5 cm.nedenfor skuldrene da jeg brukte den sist,og det er litt tykt.Pleide å bruke Revlon Nutri Color 1 gang annenhver uke.Den kuleformede pumpeflasken varer en stund,tubene er litt mindre innhold i i men har målestreker på baksiden,slik at det blir enklere å se hvor mye man bruker hver gang.Tuben varte ca.2 mnd på mitt hår,pumpeflasken ca. 3-4.mnd.Husk ellers å fordel fargen godt inn i håret,jeg pleide å gre den inn.Ellers kan det fort bli skjolder,ihvertfall for oss med litt tykkere hår. Endret 14. november 2015 av Sandie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå