Gå til innhold

Mann i stringtruse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes damer om menn i string truser? Og hva er argumentene for at jeg skal bruke det eller ikke?

Anonymkode: 435b6...993

Videoannonse
Annonse
Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

Det er helt ok. Et argument imot er vel dog at de færreste jenter/kvinner vil si seg enig med meg i dette, men det er jo litt synd om det skulle hindre deg i å gå med det undertøyet du vil.

Skrevet

Hadde jeg skullet ligge med deg hadde jeg ikke blitt særlig imponert. Synes ikke stringtruse på menn er pent whatsoever, dessverre. 

Hadde du vært en kompis eller noe og jeg hadde funnet ut at du brukte stringtruser hadde jeg imidlertid ikke brydd meg. Du gjør som du vil og det er nok av damer der ute som enten ikke bryr seg eller som liker det. 

Skrevet

Det er ikke pent, rett og slett. Mannerumpa kommer bedre fram i en fin og tettsittende boxer.

Mannen min har en bakdel som mange kan misunne han. En flott halvdel av en sirkel (, og den er finest i en boxer!

• Liker 3
Skrevet

Det er også litt forskjell fra string til string etter hva jeg har skjønt. Noen stikker langt opp av buksa når man bøyer seg ned, mens andre ikke er synlige.

Hadde dere brydd dere/sagt noe hvis en mann (i dette eksempel med fin kropp og rumpe) hadde bøyd seg ned og det hadde stukket en string opp av buksa?

Skrevet

argumentet for å ikke gå med det, er at du ikke vil. likeledes er argumentet for; om du vil, så gjør du det. er vel ikke viktig hva andre mener om temaet? sånn rent bortsett fra den andre personen som skal kle av deg på fast basis, riktignok. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har idag brukt string hele dagen. Men føler at stringen alltid stikker opp av buksa når jeg bøyer meg ned. Har også da sett ut som noen som har sett dette kommenterer dette til venninna si. Vanskelig å si om det er positivt eller negativt. Formeninger?

Gjest Yellowrose
Skrevet

Det er ikke pent på noen og argumentet mitt mot at du skal bruke det er at det er uhygienisk.

Skrevet (endret)

_

Endret av Alexander
Gjest lipgloss
Skrevet

syns det ser sexy ut på begge kjønn jeg,så lenge du ikke har en hårete rumpe :)

Skrevet

Jeg har idag brukt string hele dagen. Men føler at stringen alltid stikker opp av buksa når jeg bøyer meg ned. Har også da sett ut som noen som har sett dette kommenterer dette til venninna si. Vanskelig å si om det er positivt eller negativt. Formeninger?

Høyst sannsynlig negativt. String på menn er en relativt uvanlig ting å like. Og å se stringtrusa over buksa når du bøyer deg er nesten like ekkelt som en real rørleggersprekk, og med en ekstra dose av "WTF??" i tillegg. 

Du kan gå med akkurat hva slags underbukse du vil uten at noen har noe med det, men jeg setter stor pris på om du lar vær å flashe underbuksepreferansene dine til meg. Uansett om det er boxer, string, Y-front eller commando for den saks skyld.

Anonymkode: 931ec...9aa

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes string på menn er kun sexy om de har stor penis.

Anonymkode: dfacb...f81

Skrevet

Jeg bruker bare jentetruser. String kan jeg ikke bruke.  Passer ikke når en har utovertiss.

Skrevet

Hvorfor skal vi mene noen ting som helst om hva slags undertøy du bruker? Uansett hva man spør om her, får du negative svar. 

Noen ganger må man jo bare bruke tanga/string. Som når man har treningstights eller skinnyjeans osv. Eller som sommeren når det er ekstremt varmt. 

String er et praktisk plagg som ikke er pent på noen kjønn. Men det er et praktisk plagg man må bruke en gang i blant. Så om det er pent eller ikke er egentlig ikke noe spørsmål. Da det er et undertøy ingen skal se uansett. Hvor pent noe er, er noe man kan bruke på ytterplagg. Da det er fasaden du viser frem. 

Anonymkode: c5651...4ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...