Gå til innhold

Når ungen hyler etter smokken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hva gjør man? Lar ungen hyle i timesvis? Vi prøvde nettopp det og han ga seg ikke, hylte og hylte og hylte. Holdt på i 45 min til vi dessverre ga etter. 

Ja vet det er galt å gi etter,  vi har siden han var ca 10 mnd vært flinke til å kun la han ha smokken når han sover og det har fungert bra frem til nå. Han har nettopp blitt 2 år. Før gråt han litt men var kjempe lett å avlede, nå hyler han i det uendelige og vi klarer ikke å avlede han. Mannen er svak nå og gir han smokken bare sønnen vår nå sukker (ikke bokstavelig talt) og mannen blir sur når jeg da minner han på at gutten ikke skal ha smokken.

Så lar man bare ungen hyle i det uendelig? Eller ikke?

Anonymkode: e25ca...044

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv skjønner jeg ikke hvorfor man lager sånne feller for seg selv. Men når det først er sånn så må dere  enten KASTE alle smokkene, eller la han få med en gang.

Det dere driver med nå er aktiv innlæring av at han/hun kan få det som han vil hvis, hvis han bare gråter lenge nok.....

Smokk er noe dritt;)

• Liker 1
Skrevet

Hva slags situasjoner er det snakk om her da? Hvis han er lei seg eller har slått seg for eksempel syns jeg det er helt greit å bruke smokken som trøst i noen minutter og så ta den vekk til det er sove-tid.

Anonymkode: a894d...1f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...