Adelia Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Jeg er over gjennomsnittlig glad i battery energidrikk. Og i Sverige og Finland får man tak i zero calories og sugar free battery. Noen som vet hvorfor de ikke fins i Norge?
Missunshine Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Norge er utrolig kjipe når det kommer til mer utvalg av ting :/ Skjønner ikke hvorfor vi ikke kan få mer utvalg av div. ting. så kjedelig med nesten det samme hele tiden!
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Det kan muligvis være på grunn av tilsetning av vitaminer, aminosyrer, guarana eller annet som gjør at det ikke kan selges i Norge. Sverige og Finland har andre regler (EU) enn Norge og derfor er en del produkter du finner i utlandet ikke tillatt i Norge. Anonymkode: e70e9...926 1
Gjest pellepirat Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 Har lurt på det samme. Du får sende en mail til produsenten å spørre :). Jo flere som etterspør jo større sjanse for at det kommer....kanskje
Gjest ulvepopcorn Skrevet 17. november 2015 #5 Skrevet 17. november 2015 Kan være at innholdet ikke er godkjent i Norge.
Gjest pellepirat Skrevet 17. november 2015 #6 Skrevet 17. november 2015 Om innholdet i eksisterende variant ikke er godkjent i norge, så kan de jo komme med et annet sukkerfritt alternativ...Har sendt mail til ringnes. Oppfordrer TS til å gjøre det samme
Adelia Skrevet 17. november 2015 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2015 Har sendt Mail for en uke tilbake, fikk svar om at de skulle videreformidle meldingen videre til de som har ansvar for å ta inn varer.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #8 Skrevet 17. november 2015 Jeg tror gjerne heller at det er på grunn av lønnsomheten. Battery er ikke en av de bestselgende energidrikkene vi har i Norge (Red Bull og Burn). I tillegg er det dette med hylleplass. For hver drikk som skal inn må noen ut/ evt gi opp en plass. I Sverige selges de i bulk (24 pk om jeg ikke tar feil), på lik linje med alt annet. Anonymkode: 44b2f...bdb
Adelia Skrevet 27. februar 2016 Forfatter #9 Skrevet 27. februar 2016 I dag fant jeg endelig "No calories" battery i butikken 👍🏼
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå