Adelia Skrevet 9. november 2015 #1 Del Skrevet 9. november 2015 Jeg er over gjennomsnittlig glad i battery energidrikk. Og i Sverige og Finland får man tak i zero calories og sugar free battery. Noen som vet hvorfor de ikke fins i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missunshine Skrevet 17. november 2015 #2 Del Skrevet 17. november 2015 Norge er utrolig kjipe når det kommer til mer utvalg av ting :/ Skjønner ikke hvorfor vi ikke kan få mer utvalg av div. ting. så kjedelig med nesten det samme hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #3 Del Skrevet 17. november 2015 Det kan muligvis være på grunn av tilsetning av vitaminer, aminosyrer, guarana eller annet som gjør at det ikke kan selges i Norge. Sverige og Finland har andre regler (EU) enn Norge og derfor er en del produkter du finner i utlandet ikke tillatt i Norge. Anonymkode: e70e9...926 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pellepirat Skrevet 17. november 2015 #4 Del Skrevet 17. november 2015 Har lurt på det samme. Du får sende en mail til produsenten å spørre :). Jo flere som etterspør jo større sjanse for at det kommer....kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ulvepopcorn Skrevet 17. november 2015 #5 Del Skrevet 17. november 2015 Kan være at innholdet ikke er godkjent i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pellepirat Skrevet 17. november 2015 #6 Del Skrevet 17. november 2015 Om innholdet i eksisterende variant ikke er godkjent i norge, så kan de jo komme med et annet sukkerfritt alternativ...Har sendt mail til ringnes. Oppfordrer TS til å gjøre det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 17. november 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 17. november 2015 Har sendt Mail for en uke tilbake, fikk svar om at de skulle videreformidle meldingen videre til de som har ansvar for å ta inn varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #8 Del Skrevet 17. november 2015 Jeg tror gjerne heller at det er på grunn av lønnsomheten. Battery er ikke en av de bestselgende energidrikkene vi har i Norge (Red Bull og Burn). I tillegg er det dette med hylleplass. For hver drikk som skal inn må noen ut/ evt gi opp en plass. I Sverige selges de i bulk (24 pk om jeg ikke tar feil), på lik linje med alt annet. Anonymkode: 44b2f...bdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 27. februar 2016 Forfatter #9 Del Skrevet 27. februar 2016 I dag fant jeg endelig "No calories" battery i butikken 👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå