AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 En pilot vel. Hva trodde du? Anonymkode: 238b9...867 1
Gjest Franke Ann Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 (endret) Jeg trodde det jeg trodde fordi du sa det var en politisk ukorrekt vits. Vet du hva man kaller det? Riktig, "falsk markedsføring". Evt. "click bait" på gatespråket. Endret 9. november 2015 av obstanazi
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Kjære lille Caspian. Du må slutte å stjele nettbrettet til mamma å legge ut slike innlegg med brukeren min. Dette har vi diskutert tidligere, og vi har blitt enige om at du kan få ditt eget nettbrett når du fyller 12. Anonymkode: 25a94...9c8
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 Jeg trodde det jeg trodde fordi du sa det var politisk ukorrekt vits. Vet du hva man kaller det? Riktig, "falsk markedsføring".Å nei, du gikk inn i tråden i håp om å få rakke ned på utgruppen. Så fikk du ikke gjort det likevel. #1stworldproblems #hvitmannproblemer Anonymkode: 238b9...867
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #5 Skrevet 9. november 2015 Og sånn for ordens skyld: nei, ikke falsk markedsføring. Det ER politisk ukorrekt å vitse om muslimer. Anonymkode: 238b9...867
Gjest Franke Ann Skrevet 9. november 2015 #6 Skrevet 9. november 2015 Å nei, du gikk inn i tråden i håp om å få rakke ned på utgruppen. Så fikk du ikke gjort det likevel. #1stworldproblems #hvitmannproblemerAnonymkode: 238b9...867Det er hvite, heterofile menn som er "utgruppen", noe innlegget ditt bekrefter. For øvrig gikk jeg inn i tråden for å rakke ned på naturvernere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå