AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Hei.Datet med en fyr jeg virkelig falt for i tre måneder (mai-juli) i vår. Trodde han hadde sterke følelser for meg, for det vat inntrykket jeg fikk. Vi var mye sammen og oppførte oss kjærestete hele våren og sommeren.Lang historie kort så spurte jeg i slutten av juli om dette med forhold, og han var ikke klar for et forhold på grunn av et brudd for 1 1/2 år siden og visste ikke når han ble klar. Han ville ikke skuffe meg senere hvis han ikke var klar og ville være ærlig. Jeg tenkte som så at han mest sannsynlig ikke likte meg nok og avsluttet det. Dreit jeg meg ut? Burde jeg ventet og fortsatt å date han? Sitter her 3 måneder senere og tenker at følelsene hans hadde blitt sterkere etter hvert hvis jeg hadde fortsatt å date han og at vi kanskje hadde blitt sammen hvis ikke jeg hadde avsluttet det? Samtidig var jeg livredd for å bli mer involvert hvis han aldri ble klar for et forhold med MEG og at det var grunnen. Tenker på han hele tiden og føler jeg aldri kommer til å møte en som han igjen. Burde jeg ta opp kontakten etter 3 måneder? Setter pris på innspill Anonymkode: e9140...0d1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Gjør deg selv en tjeneste og slutt å tenke i absolutter av typen "aldri". Du har møtt en fyr, så nei du kommer ikke til å møte en klin lik en igjen. Men neste gang du dater vil du ha litt flere erfaringer, se etter noe litt annet og være en annen enn da du møtte han forrige. Ved å møte flere som er aktuelle som kjærester lærer du mer om deg og hva du trenger i en partner.Jeg skjønner at det er vanskelig å tenke klart oppi kjærlighetssorgen, for det virker som du fremdeles idyllforklarer denne mannen som du egentlig kun opplevde "honeymoon"-perioden med. Han er sikkert fin og bra, men han har gjort det klart at han ikke kan gi deg det du trenger nå og da er det på tide å komme deg videre i livet. Du kan ikke endre på hvordan du reagerte da dere hadde "praten", men for meg høres det ut som du reagerte sunt for hva du trengte da. Ikke bruk livet på å angre på hvisomattedersomatte, men møt nye mennesker og få nye opplevelser. Fyll tiden din med venner og aktivitet i stedet for å dyrke en drøm! Anonymkode: 30d52...3f6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå