AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Jeg ønsker å kjøpe en erotisk adventskalender til meg og kjæresten. Spennende med ny leke hver dag. Ett eller annet nytt man bringer inn i soverommet 24 dager. Kanskje det vil sprite opp sexlivet og man finner noe nytt man liker er det noen her som har kjøpt en erotisk julekalender tidligere år ? Hvilken ? Og var det verdt pengene? Anonymkode: e20fd...90d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Hva med å lage din egen? Det gjorde jeg til samboer i fjor. Kombinerte sexforslag, med små leketøy, undertøy, glidemiddel ect. Er nok rimeligere og mye mer morsomt! Anonymkode: e7b51...fcf
DysterPytten Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Vi kjøpte den fra Nytelse i fjor og vi ble megaskuffa. Småååå leker, halvparten fungerte ikke og var ødelagte. Rare glidemidler som luktet f.eks kanel. Undertøy i str xxxxxs (med hull i) 5 av gavene var kondomer (som snart gikk ut på dato) og 5 tyske renseservietter til leketøy. I tillegg var alt havnet i bunn av kalenderen, slik at noen dager fikk man ingenting, før man nådde lukene på bunn. Da fikk man gjerne alt. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #4 Skrevet 10. november 2015 Vi kjøpte den fra Nytelse i fjor og vi ble megaskuffa. Småååå leker, halvparten fungerte ikke og var ødelagte. Rare glidemidler som luktet f.eks kanel. Undertøy i str xxxxxs (med hull i) 5 av gavene var kondomer (som snart gikk ut på dato) og 5 tyske renseservietter til leketøy. I tillegg var alt havnet i bunn av kalenderen, slik at noen dager fikk man ingenting, før man nådde lukene på bunn. Da fikk man gjerne alt. Dette er jo rart da, den har jo fått ganske mye skryt div andre steder. Var ikke heller dere som var uheldige da? Jeg ville klagd hvert fall.. Anonymkode: 94087...b73 1
DysterPytten Skrevet 10. november 2015 #5 Skrevet 10. november 2015 Dette er jo rart da, den har jo fått ganske mye skryt div andre steder. Var ikke heller dere som var uheldige da? Jeg ville klagd hvert fall..Anonymkode: 94087...b73Vi klaga, men fikk ingenting hverken i forståelse eller kompensasjon. De svarte at ikke alle var pakket likt, derfor var noen mer heldig med innholdet enn andre. De skylda på fabrikken i tyskland og ville ikke ta ansvar for produktet de selv selger.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #6 Skrevet 10. november 2015 Vi klaga, men fikk ingenting hverken i forståelse eller kompensasjon. De svarte at ikke alle var pakket likt, derfor var noen mer heldig med innholdet enn andre. De skylda på fabrikken i tyskland og ville ikke ta ansvar for produktet de selv selger.Hmm. Jeg har bare positive erfaringer med kundeservice der, så synes dette høres rart ut. Men men, alle har jo forskjellige erfaringer.. Anonymkode: 94087...b73
DysterPytten Skrevet 10. november 2015 #7 Skrevet 10. november 2015 Hmm. Jeg har bare positive erfaringer med kundeservice der, så synes dette høres rart ut. Men men, alle har jo forskjellige erfaringer..Anonymkode: 94087...b73Vi har aldri vært i kontakt med kundeservice før det, men har handlet mye både leketøy og glidemiddel før vi kjøpte denne kalenderen. Mulig han/hun jeg snakka med hadde en dårlig dag, men det ga meg i hvertfall en knekk på å skulle handle noe der mer, og i hvertfall ikke den kalenderen.
Rosa Sitron Skrevet 10. november 2015 #8 Skrevet 10. november 2015 Vi klaga, men fikk ingenting hverken i forståelse eller kompensasjon. De svarte at ikke alle var pakket likt, derfor var noen mer heldig med innholdet enn andre. De skylda på fabrikken i tyskland og ville ikke ta ansvar for produktet de selv selger.Ser ut som de fikk litt klager i fjor:For dere som kjøpte erotisk adventskalender i fjor; esken og alt av innhold er nytt for 2015. Vi har kvalitetskontrollert årets kalender for å sikre at dere får en spennende adventstid med mange deilige overraskelser for dere begge!
DysterPytten Skrevet 10. november 2015 #9 Skrevet 10. november 2015 Ser ut som de fikk litt klager i fjor:For dere som kjøpte erotisk adventskalender i fjor; esken og alt av innhold er nytt for 2015. Vi har kvalitetskontrollert årets kalender for å sikre at dere får en spennende adventstid med mange deilige overraskelser for dere begge!Se der ja Får håpe de som kjøper i år får en bedre kalender!
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #10 Skrevet 10. november 2015 Se der ja Får håpe de som kjøper i år får en bedre kalender!Kjedelig da, når det blir sånn.. Skal kjøpe den for i år idag, så får jeg håpe at det er like bra som alt annet jeg har kjøpt der Anonymkode: 94087...b73
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #11 Skrevet 10. november 2015 Hadde jeg hatt litt mer penger å rutte med, så hadde jeg kjøpt Lyst-lek sin, den ble kåret til den beste i fjor av Tv2 Hjelper deg. Men den koster 1499,- da.. Anonymkode: 94087...b73
DysterPytten Skrevet 10. november 2015 #12 Skrevet 10. november 2015 Kjedelig da, når det blir sånn.. Skal kjøpe den for i år idag, så får jeg håpe at det er like bra som alt annet jeg har kjøpt der Anonymkode: 94087...b73Ser ut som de har forbedret den, kos dere;)Jeg synes f.eks det var kjedelig å få fem renseservietter, for det var jo ikke noe nytt å spennende. Da måtte vi jo bruke det vi allerede har for å få bruke dem:p
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #13 Skrevet 10. november 2015 Ser ut som de har forbedret den, kos dere;)Jeg synes f.eks det var kjedelig å få fem renseservietter, for det var jo ikke noe nytt å spennende. Da måtte vi jo bruke det vi allerede har for å få bruke dem:pI og med at det kommer i poser, så tenkte jeg å gå gjennom alt før jeg pakker det ned igjen, er noe kjedelig som kondomer(bruker ikke) og sånn så kjøper jeg noe småting og putter oppi istedet Mannen vet ikke noe om det, så han blir jo overrasket uansett Anonymkode: 94087...b73 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #14 Skrevet 10. november 2015 Min mann har kjøpt en til oss, men jeg vet ikke hva. Merker jeg gleder meg litt ekstra til 1. desember 😉 Anonymkode: ad2a5...a1a 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #15 Skrevet 12. november 2015 Fikk den idag, ble veldig fornøyd! Blir en bra adventstid i år altså Litt usikker på noen av tingene, men er jo for å utfordre oss litt jeg kjøpte den Anonymkode: 94087...b73
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #16 Skrevet 12. november 2015 Fikk den idag, ble veldig fornøyd! Blir en bra adventstid i år altså Litt usikker på noen av tingene, men er jo for å utfordre oss litt jeg kjøpte den Anonymkode: 94087...b73fra hvilken butikk/ nettside hat du kjøpt din ? Har du sett hva som var oppi ? Ikke si hva ( vil at det skal være overraskelse) men er ikke s fan av filmer . Var det det oppi ? Anonymkode: e20fd...90d
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #17 Skrevet 12. november 2015 fra hvilken butikk/ nettside hat du kjøpt din ? Har du sett hva som var oppi ? Ikke si hva ( vil at det skal være overraskelse) men er ikke s fan av filmer . Var det det oppi ?Anonymkode: e20fd...90dDen er fra Nytelse.no. Vi klarte ikke å vente, jeg maste og hintet til han ble så nysgjerrig at han spurte om vi kunne åpne alle med en gang Ikke noen filmer, og jeg syns det var bra innhold Anonymkode: 94087...b73 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #18 Skrevet 13. november 2015 Den er fra Nytelse.no. Vi klarte ikke å vente, jeg maste og hintet til han ble så nysgjerrig at han spurte om vi kunne åpne alle med en gang Ikke noen filmer, og jeg syns det var bra innhold Anonymkode: 94087...b73 da har jeg lyst til og kjøpe den i år 😊 Anonymkode: e20fd...90d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå