Gå til innhold

Dater to personer samtidig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så, tenker bare å lufte noen tanker og høre om noen kanskje har vært i en lignende situasjon.

Jeg er ei bifil jente i 20-årene og har de siste ukene datet en jente. Jeg tenker en del på henne og gleder meg til å treffe henne, men når jeg så gjør dette gir det meg ikke noe følelsesmessig. Vi har ikke gått lengre enn kyssing, og selv om det er ganske digg så er det liksom ikke noe mer der.  

Nå har det seg slik at jeg har møtt en mann som jeg helt fra første gang jeg så han, hadde lyst å bli bedre kjent med (allerede før jeg møtte jenta). I det siste har vi skrevet litt meldinger til hverandre og jeg ser han av og til på trening da vi trener på samme plass. I går tok jeg mot til meg og spurte han ut. Han sa ja, og vi skal møtes en dag senere denne uken. Jeg gleder meg skikkelig til det, men har samtidig litt dårlig samvittighet ovenfor jenta. 

Er det slik at jeg burde informere de om at jeg dater andre? men siden det er veldig casual med begge to foreløpig så tenker jeg å bare se hva som skjer og hvordan ting utvikler seg med hver av de. kan jo hende at daten med han ikke går så bra eller at jeg rett og slett ikke får følelser for noen av de. 

Det kjipe med situasjonen er at jeg har en anelse om at jenta begynner å få følelser for meg. Hun virker i alle fall veldig interessert, prioriterer meg ovenfor andre ting og sier at hun vil tilbringe mer tid med meg. Og der kommer den dårlige samvittigheten inn i bildet, jeg har ikke lyst å såre henne. Jeg vet at dette er noe jeg må regne med dersom jeg kanskje må velge en av de to om en stund. det er derfor jeg lurer på om jeg skal si noe. samtidig har jeg ikke lyst å se bort fra henne riktig ennå, da jeg vil se om det kanskje kan utvikle seg noe der. 

Er det noen som har opplevd noe lignende? Hvordan har du i så fall taklet dette? Jeg må uansett avvente daten senere i uken, men er nokså fortvilt. 

Anonymkode: c218f...942

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke dette enkelt da? Du villeder jo denne jenta. 

Anonymkode: 0d2d1...081

• Liker 2
Skrevet

Er ikke dette enkelt da? Du villeder jo denne jenta. 

Anonymkode: 0d2d1...081

Jo, du har nok rett. Det er ikke meningen å gjøre det. Kanskje jeg bare burde si fra til henne... TS

Skrevet

Selvfølgelig må du si i fra. Dere har jo datet lenge og hun prioriterer deg. 

Anonymkode: 77d52...449

Skrevet

Du er jo ikke bifil, men hyperseksuell. Slik de fleste unge jenter er nå til dags.

Anonymkode: 7efe0...184

• Liker 1
Skrevet

Du er jo ikke bifil, men hyperseksuell. Slik de fleste unge jenter er nå til dags.

Anonymkode: 7efe0...184

dette var da unødvendig. selvsagt er jeg bifil, og bare fordi jeg dater to personer betyr det ikke at jeg har sex med alle. Jeg er faktisk en av de som bare har sex når jeg er i et forhold, så ikke snakk om noe du ikke har peiling på.

Skrevet

Om du mener du ikke ønsker å såre jenta så si ifra til henne snarest?

Skjønner ikke hvorfor du ikke tenker dette selv, du villeder henne jo med å ikke si noe og du tydeligvis har mindre følelser for henne enn hun har for deg !

Skrevet

Om du mener du ikke ønsker å såre jenta så si ifra til henne snarest?

Skjønner ikke hvorfor du ikke tenker dette selv, du villeder henne jo med å ikke si noe og du tydeligvis har mindre følelser for henne enn hun har for deg !

Jeg kommer til å si fra til henne. I går spurte hun meg om å være med på noe som ikke skjer før om 3 uker. Da gikk det opp for meg at dette ikke er så bra. Må bare finne ut hva og hvordan jeg skal si det for å såre henne minst mulig. Jeg gikk jo virkelig inn i dette med intensjoner om at det kunne bli noe, men så er jeg bare ikke der. Takk for svar :)

Skrevet

Jeg kommer til å si fra til henne. I går spurte hun meg om å være med på noe som ikke skjer før om 3 uker. Da gikk det opp for meg at dette ikke er så bra. Må bare finne ut hva og hvordan jeg skal si det for å såre henne minst mulig. Jeg gikk jo virkelig inn i dette med intensjoner om at det kunne bli noe, men så er jeg bare ikke der. Takk for svar :)

Si det til henne rett ut, ærlig og redelig..

Hun fortjener det,og helst igår !!

Syns synd på  henne, hun er tydeligvis investert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...