C-girl Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Etter å ha installert Windows 10 får jeg ikke lov å reinstallere printeren min.(Virket fint før W10) Får bare opp at"App er blokkert for din sikkerhet. En administrator har blokkert autorun.exe, kontakt systemansvarlig for tilgang..." Noen som har peiling på hvordan jeg kan fikse dette?? Jeg er admin på pcen, men finner ikke ut hva det er jeg har gjort galt og hvordan jeg kan gjøre det rett igjen..Jeg får ikke tilbakestilt til W7 da det er gått over 30 dager... Uttrykksikonet frown
-Jiinxs- Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Du kan prøve å høyreklikke på filen du vil starte og velge kjør som admin
C-girl Skrevet 9. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2015 Men det kommer jo bare opp en autorun.exe fil, aner ikke hva som er installeringsfilen... Men sier takk for tipset..
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 Ikke alle pcer passer sammen med Windows 10. Jeg har en ganske ny pc, den har HP og supporten på norton frarådet å innstallere W10 på, inntil alle "barnesykdommene" med W10 er ferdig. De antar det meste vil værerettet utpå nyåret. Du har ingen andre muligheter enn å gå tilbake til W8 om du vil at disse tingene skal fungere. Anonymkode: c29f7...758
-Jiinxs- Skrevet 11. november 2015 #6 Skrevet 11. november 2015 Autorun.exe pleier å være på cd/dvd? Har du prøvd å bare laste ned nyeste ifra produsentens sin side?
C-girl Skrevet 12. november 2015 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2015 Har fått løst problemet. Takker for alle tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå