Pinto2013 Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Hei! Er det noen fra Vestfold her (gjerne Sandefjord-Lavik-området)? Jeg er helt i startfasen i planleggingen av bryllup, og har foreløpig ikke kommet så langt. Har skrevet gjesteliste og funnet et koselig lokale, og holder nå på å sjekke ut ulike muligheter når det kommer til mat. Lokalet tillater at man står for mat og alkohol selv, og vi tenker derfor å leie en kokk (og servitører) som kan stå for en treretters passende til bryllup. Derfor lurer jeg på om noen har noen gode forslag eller erfaringer med kokker i området her? Er også veldig usikker på om jeg vil ha band, dj eller bare en egenkomponert spilleliste på selve festen. Tanker? Blir veldig glad for svar.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Sjekk ut Tes ctering , http://mittoppdrag.no/Bedrift/193683/Tes+Catering+Terje+Skogen lager det meste og utrolig god mat! Spiste bryllupsmiddag fra dem i sommer :) Anonymkode: b4025...d34
Pinto2013 Skrevet 9. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2015 Tusen takk for svar, skal sjekke dem ut :-)
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 Sjekk ut Herr & Fru, vi hadde dem til å lage maten i vårt bryllup og de er helt eksepsjonelle! Maten er helt perfekt, og de laget akkurat det du vil ha, du er ikke bundet til menyen på nettsiden ☺️ Info finner du her: http://herrogfru.no Anonymkode: 1bc47...8dc
Pinto2013 Skrevet 11. november 2015 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2015 Åh, tusen takk for tips! Vet du om det går an at vi handler inn råvarene og kun leier dem inn som kokker/servitører? Eller må man kjøpe hele pakka av dem?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #6 Skrevet 12. november 2015 Åh, tusen takk for tips! Vet du om det går an at vi handler inn råvarene og kun leier dem inn som kokker/servitører? Eller må man kjøpe hele pakka av dem? Det aner jeg faktisk ikke, ville ringt og snakket med dem ☺️ Anonymkode: 1bc47...8dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå