Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger julegavetips til helt fersk kjæreste i 40-åra... Mann som har alt og som har veldig god råd. Og som jeg ikke kjenner supergodt eller har helt oversikt over mangler noe spesielt. Og jeg selv har ganske begrenset økonomi....

Jeg kommer til å strikke et skjerf til han (høres vel kjedelig ut, men det blir veldig fint og jeg tenker at det blir veldig personlig også. Han er typen som setter pris på sånt), men hva kan jeg gi i tillegg? Tenkte på gavekort på en opplevelse, men som sagt er økonomien begrenset. Så det blir i såfall kanskje bare gavekort til en restaurant kanskje? Er det litt kjedelig?  Jeg kan til nød nærme meg 1000 kr for gave.

Hjelp!

Anonymkode: 0cbee...354

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Woodstock
Skrevet

Jeg synes det høres veldig fint ut med et hjemmestrikket skjerf :)  Hva med å kjøpe en massasjeolje med tilhørende kort at denne skal bli brukt senere i romjulen? ;) Og/eller litt dyrere matvarer/vin der du skriver du skal lage en bedre middag til han? Det blir litt mer spennende enn et gavekort, men fortsatt ikke så alt for dyrt...

Om han har noen interesser og er glad i bøker kunne du evt kjøpt en praktbok e.l. Disse kan ofte bestilles på nett og er ikke så dyre. Er han interessert i fotball kan du kjøpe en bok om favorittlaget f.eks. 

Skrevet

TS her: Takk for fine tips! Her var det jo flere muligheter for å gjøre gaven personlig, men likevel ikke over comforsonen.:)

Gjest Gjest_Woodstock
Skrevet

TS her: Takk for fine tips! Her var det jo flere muligheter for å gjøre gaven personlig, men likevel ikke over comforsonen.:)

Bare hyggelig! Håper du finner ut av det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...