Gjest Madam Felle Skrevet 29. september 2004 #1 Skrevet 29. september 2004 brudekjoleformidlingen skal ha salg av brukte/nye brudekjoler på Grand i Bergen på lørdag. De som vil kan selge kjolen der for kr 300, og da leverer man inn kjolen mellom 10-12. Og de som skal kjøpe kan gjøre det mellom 12-17 tror jeg det var, eller så var det 13-17.
Linn3c Skrevet 30. september 2004 #2 Skrevet 30. september 2004 Står meir om dette på Boda brudesalong sine sider (tidlegare Brudekjoleformidlingen)
Gjest Madam Felle Skrevet 2. oktober 2004 #3 Skrevet 2. oktober 2004 Jaja, hva skal man si. Når de ikke klarer å få stilt ut de kjolene de har fått inn, da mener jeg de ikke har gjort godt nok forarbeid. Var flere stykker som fikk pengene tilbake, fordi Boda ikke hadde kapasitet til å ta opp alle kjolene. Men det verste er jo den tiden man har brukt til å stå i kø, og kjørt frem og tilbake til sentrum for å levere og hente kjolen. Må faktisk si at jeg ble en smule irritert, for jeg sto i over en time i kø for å levere inn kjolen. Litenv its, når de ikke stiller den ut. Så kanskje de rett og slett må ta i mot bestillinger på forhånd. For da kan de stoppe inntaket når de har fått inn nok kjoler. I stedet for at folk blir irritert, for tiden de har brukt til INGEN nytte.
Linn3c Skrevet 2. oktober 2004 #4 Skrevet 2. oktober 2004 Eg fann ikkje kjole i dag... - Hadde kanskje funne ein viss dei hadde stillt ut alle kjolane...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå