AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Hei. Jeg har en pappa som er over middels glad i å lage mat, og ønsker seg gjerne julegaver som er rettet mot det. Derfor har jeg vurdert å gi han noen oljer eller annet fra Oliviers & Co siden de har et rikt utvalg og dette er en butikk de ikke har der han bor. I den anledning lurer jeg på om noen har prøvd noen produkter derfra som dere kan anbefale? Enten det er olje, pesto eller annet? :) Anonymkode: 67c4c...a41
Perelandra Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Trøffelproduktene er veldig gode!Det er ekstra godt å kombinere olja og saltet. Produktene er dyre, men varer lenge.Smaken er veldig konsentrert så du får mye smak selv om du bruker lite.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Pistasjekremen, tapenaden, chili- og sitronoljen er mine favoritter. Det er alltid en fornøyelse å være der, men ikke så bra for lommeboka:) Anonymkode: 590c7...ab9 2
Gjest Tekola Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 Åh, de er kjempegode! Jeg kjøpte en dunk med basilikumoljen da vi var innom dem i Paris, knallgodt! Vi lager mye italiensk-inspirert mat, og da var det knall med en god olivenolje med basilikum i. Urtesaltet derfra er også veldig godt. Tror egentlig ikke du kan trå feil
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #5 Skrevet 9. november 2015 Kan du ikke lage det selv?? Kjøp oljelflasker, en god olivenolje og ha oppi litt basillikum, dill, chilli osv??? Anonymkode: 4757a...fdb 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #6 Skrevet 9. november 2015 Kan du ikke lage det selv?? Kjøp oljelflasker, en god olivenolje og ha oppi litt basillikum, dill, chilli osv???Anonymkode: 4757a...fdbEr ikke så veldig flink selv til sånt, og jeg ser for meg det kan fort bli like dyrt med et selvprosjekt enn å kjøpe noe fra Oliviers! Men, jeg er veldig kreativ i innpakning, så henter det inn der føler jeg! Anonymkode: 67c4c...a41 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #7 Skrevet 9. november 2015 Takk for gode tips! Nei, kan kanskje ikke tråkke feil høres det ut som. Vet han har trøffelolje, så trøffelsalt var ingen dum idé! Anonymkode: 67c4c...a41
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #8 Skrevet 9. november 2015 Basilikumoljen er helt fantastisk! en god nr to er chillioljen. Jeg kan godt blåse noen tusen når jeg er innom der, men produktene holder ganske lenge, så det er greit med litt stive priser. Anonymkode: 78f0c...3ec
Perelandra Skrevet 9. november 2015 #9 Skrevet 9. november 2015 Pistasjekremen, tapenaden, chili- og sitronoljen er mine favoritter. Det er alltid en fornøyelse å være der, men ikke så bra for lommeboka:)Anonymkode: 590c7...ab9Pistasjekremen er veldig god! Den passer til fruktsalat eller i yoghurt. 1
Rosenrød Skrevet 9. november 2015 #10 Skrevet 9. november 2015 Pistasjekrem, urtesalt, balsamicoeddik, chiliolje og nøttehonning!
Blosa Skrevet 9. november 2015 #11 Skrevet 9. november 2015 Peppermiksen med 5 typer pepper er helt fantastisk 👍🏻👍🏻
Gjest Magnifiq Skrevet 9. november 2015 #12 Skrevet 9. november 2015 Chillioljen er fantastisk!det samme med oliven og basilikumoljen.
Gjest Marillia Skrevet 10. november 2015 #14 Skrevet 10. november 2015 Olivers er dyrt, men vidunderlig! Jeg hadde elsket å få julegaver fra Olivers! Pistasjekrem til jordbær en varm sommerdag er fantastsk, pestoen er himmelsk osv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå