AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 en hel boks nøtter fordelt utover uken her. Hvor mye vil jeg da ca gå opp til mandag da? Jeg spiser "akkurat" nok til å holde vekten nå Anonymkode: bb5d4...993
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Tja, rundt 5 kg Anonymkode: 0cea7...af4 1
Anim92 Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Tja, rundt 5 kgAnonymkode: 0cea7...af4Tull og tøys. TS, det kommer an på hvor mye nøtter det er og hvilke.
Pringle Skrevet 9. november 2015 #5 Skrevet 9. november 2015 (endret) Hvis du tror noen kan svare på det, så kan du google det. Det er du som sitter på den nødvendige informasjonen om nøttene - hva slags nøtter, hvor stor er boksen - og om du har tenkt å spise den nøtteboksen i tillegg til det du spiser nå, eller om du erstatter noe. Hva du gjør i en uke, har veldig lite å si i det lange løp, og en eventuell vektoppgang etter denne nøtteboksen (nesten uansett hvor stor den er), vil neppe kunne gjøre merkbart utslag på vekta. Endret 9. november 2015 av Pringle 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #6 Skrevet 9. november 2015 Tull og tøys. TS, det kommer an på hvor mye nøtter det er og hvilke.tror du virkelig jeg var seriøs? Vi på kg kan ikke lukte hva slags nøtter det er eller hvor mye en boks tilsvarer. Anonymkode: 0cea7...af4
Blod Skrevet 10. november 2015 #7 Skrevet 10. november 2015 Finnes mange forskjellige bokser med nøtter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå