AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #1 Del Skrevet 9. november 2015 Nå har jeg sett de to første sesongene pluss episode 1 av sesong 3, og har funnet ut at jeg ikke gidder mer. Jeg synes bare det har blitt kaos. Har sluttet å vente spent på svar, for hver gang man tror man har fått det viser det seg jo å være feil. Jeg er ikke tålmodig nok til å se resten. Har derfor noen spørsmål.Har lest noen spoilere allerede, og funnet ut at Alison lever. Hvem ble da begravd i stedet for henne? Har også fått med meg at hun ble begravd levende av sin mor etter at hun ble slått i hodet av sin bror/søster, men kan noen fortelle meg hva Ian, Garett, Jenna og Melissa har å gjøre med den kvelden hun forsvant? Så langt i serien virker det jo som om de er de skyldige.Og hvem er egentlig alle A-ene? Har fått med meg at det er flere som terroriserer jentene og har ikke oversikt over alle eller peiling på hvorfor.Vil sette stor pris på svar. :) Anonymkode: d8eac...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 9. november 2015 #2 Del Skrevet 9. november 2015 Jeg har sett sesong 1-3 pluss litt på sesong 4, men det er så lenge siden at jeg husker ikke alt.. Uansett, vi har skjønt at Allison lever, men ikke hvordan/hvorfor. I boken (som jeg ikke har lest) er det visst Allisons ukjente tvillingsøster som døde, men vet ikke hvordan de løser det i TV-serien A er Mona, og hennes hjelpere er bl.a Lucas og Toby. Toby gjør det for å beskytte jentene, så vidt jeg husker. Lucas blir vel truet av Mona eller hva det var og tar noen oppdrag for henne. Mona får beskjeder fra en jente i rød kappe, som vi ikke helt vet hvem er enda, det er snakk om CeCe eller Allison (husker ikke om det er avslørt, men tror det er Allison). Husker ikke hva Ian, Melissa og de andre har med drapsnatten å gjøre. Det er mange andre som også var involvert den natten, bl.a Arias pappa. Vanskelig å følge med på alt 🙈😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #3 Del Skrevet 9. november 2015 Jeg har sett til og med sesong 4, og to episoder av sesong 5, og jeg husker ingenting. Herreguuuud, jeg vet ikke om jeg gidder å se resten. Det er alt for innviklet med mindre du ser absolutt alt på rappen, det er også alt for mye frem og tilbake med alt og alle! Jeg har aldri gitt opp i midten av en serie, så dette er virkelig noe piss :/ Det finnes blogger som har oppsummering? Du kan prøve å google kanskje? Anonymkode: 28361...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 15. november 2015 #4 Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Først var det Mona som var - A, men mens hun var innlagt på Radley ble hun fratatt "spillet" av den som har vært - A de siste sesongene. Husker ikke helt hvilken sesong det var i. De forskjellige black hoodie's har vel blitt truet til å hjelpe -A for å ikke få hemmeligheter avslørt. CeCe er avslørt som - A, altså den som stjal gamet fra Mona. CeCe kakket Ali i hodet med en stein, og Mama DiL begravde henne for å hjelpe/beskytte CeCe.Officer Wilden ble ringt opp, og han tok med seg CeCe vekk, og fikk beskjed om å ringe henne tilbake til Radley (tror jeg) og si han fant henne langs veien langt uti gokk. Bethany endte jo også opp begravet, og det var Mona som slo hun i hodet med en spade, i den tro at det var Ali. Det var Melissa som begravet Bethany, for hun trodde Spencer hadde drept henne (og ville da beskytte henne) Mona visste ikke at det var Bethany hun slo, hun trodde hun slo Ali. Redcoat er Sara Shower Harvey, hun jenta som forsvant i en annen by i nærheten. Hun er også Black Widow. RC/BW og A er vel et team. Og ja, CeCe er Ali og Jasons bror. Jepp, bror. Det var det bare CeCe og mama DiLaurentis som visste. Noen som husker hvor hypp Jason var på Cece? Haha Det var forresten Bethany som dyttet Tobys mor fra taket på Radley, og hun skyldte på CeCe (som på den tiden var Charles, og kledd i kjole) som var den eneste andre på taket da det skjedde. Det er endel krøll med timelinen osv, men alt i alt.. Tja, usikker på hva jeg synes om måten allt ble løst på. Hvis det nå er det da, er fortsatt en del ubesvarte spørsmål..To be continued, I guess. Edit: Hadde blandet navn og årsaker, det er neimen ikke lett å holde styr på alle navn og alt. Lagt til Wilden-info. Endret 16. november 2015 av Viernes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #5 Del Skrevet 16. november 2015 Atte hæ? Det der skjønte jeg virkelig bare mindre av. CeCe er deres BROR?Skulle vel egentlig sett hele serien om igjen for å fått med meg alt, men det tror jeg virkelig ikke jeg gidder. Husker jeg var så irritert første sesong og tenkte bare konstant "det er noen som truer dem, hvorfor går de ikke bare til polititet?"Og jeg leste feil når jeg leste ordet gamet, jeg leste det som GARNET. Mye morsommere tekst da Hæ, har de stjålet garnet liksom? Btw, er ikke HI, anonym over her som datt av serien etterhvert. Anonymkode: 28361...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 16. november 2015 #6 Del Skrevet 16. november 2015 Hehe, ja. Viste seg at de var tre søsken. Jason, Charles og Alison. Charles ble som liten innlagt på Radley etter en hendelse hjemme hos DiLaurentis. Foreldrene klarte å overbevise Jason om at Charles bare var en imaginary friend. Ali var for ung til å huske. Etterhvert viste det seg at Charles følte seg mer som en jente, og kledde seg i jenteklær i skjul. Mama DiL visste om dette, og kjøpte alltid to sett like klær når Ali fikk noe nytt. Husker ikke om papa DiL visste om det, men han trodde hvertfall Charles døde som 16åring. Charles gikk vel igjennom en overgang fra Charles til CeCe da. CeCe ble jo tom kåret til Prom Queen uten å engang gå på skolen der, så hun var blitt litt av en luring i løpet av Radleyårene, hvor hun brukte mye avc tiden på å studere. Hun var vel sykelig sjalu på Ali hele tiden, siden hun var den eneste jenta i familien. Det eneste Cece vel ville var jo være en liten pike hun og. Hilsen hun gale PLL-fan'en som egentlig er altfor gammel til å være hekta på den serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 16. november 2015 #7 Del Skrevet 16. november 2015 Hehe, ja. Viste seg at de var tre søsken. Jason, Charles og Alison. Charles ble som liten innlagt på Radley etter en hendelse hjemme hos DiLaurentis. Foreldrene klarte å overbevise Jason om at Charles bare var en imaginary friend. Ali var for ung til å huske. Så hvem var Bethany? Ikke en søster av Ali? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 16. november 2015 #8 Del Skrevet 16. november 2015 Så hvem var Bethany? Ikke en søster av Ali? Nei, hun var bare en pasient fra Radley. Mama DiLaurentis hadde en affære med faren til Bethany, noe hun fant ut av, og ikke var spesielt happy med. Natten B ble drept hadde hun stjålet klærne til CeCe og stukket av under hennes navn. Dette for å på en eller annen måte hevne seg på Mama DiL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå