Difficile3 Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 (endret) Hei! Meg og kjæresten min tenkte å lage en litt annerledes adventskalender i år. Istedenfor å gi hverandre små gaver, så skal vi ha noe vi kaller "sex-kalender". Vi har tolv dager hver, og skal da skrive en lapp hver dag med noe vi vil den andre personen skal gjøre eller kjøpe (innenfor kategorien sex og erotikk). Det vil være noe som kanskje vi ikke gjør til vanlig som f.eks Rollespill, lapdance, kjøpe noen gøyale leketøy osv. Jeg lurte på om noen av dere hadde noen gøye tips jeg kan skrive på mine lapper. Vi er i midten av tjue årene. Jeg er ei jente og skal skrive til han. Endret 9. november 2015 av Difficile3 rettet skrivefeil
Gjest supernova_87 Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Bare en tanke: er det ikke bedre om man på sin dag gir den andre en opplevelse eller overraskelse, heller enn at man skriver noe man forventer?
Difficile3 Skrevet 9. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2015 Jo selvfølgelig er det en god ide. Men dette er litt for at å "utfordre" den andre, og få den til å gjøre noe den andre personen kanskje ellers ikke ville gjort. Vi forventer ikke noe av hverandre - og om den andre parten sier at den ikke føler seg komfortabel med å gjøre det så er det ikke noe press der. Dette er mer for å prøve ut noe helt nytt
Gjest supernova_87 Skrevet 9. november 2015 #5 Skrevet 9. november 2015 Jeg skjønner. Jeg bare tenkte at dere ville gjort akkurat det samme bare enklere hvis dere selv utfordret dere. Sånn at begge visste at dere skulle prøve å finne ting som dere ellers ikke ville gjort, men selv kom på de tingene på deres dag. Om du skjønner? På den måten så slipper dere også at den andre skal si at det ble for utfordrende. Jeg var skikkelig dårlig til å forklare nå! Skriv litt mer om hva dere gjør til vanlig da, så blir det enklere å komme med forslag!
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #6 Skrevet 9. november 2015 Gjorde dette i fjor! Funka, selv om A4 livet hindret oss i å gjøre alt den dagen det gjalt. Endte med at samboer samla opp lapper med bj's og fikk dem senere. Nå synes jeg kanskje det hele var litt teit. Jeg gir han jo alt dette på en vanlig basis, så å lage kalender av det blir det ikke igjen. I år får han øl-kalender en ny øl hver dag. Anonymkode: bb362...783 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 9. november 2015 #7 Skrevet 9. november 2015 Vanskelig for oss å vite hva du liker da, men hva med f.eks. rimming, bondage, eller han i politikostyme?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #8 Skrevet 11. november 2015 Hvorfor ikke kjøpe adventskalender fra Nytelse.no eller lignende? Prøvde det på det der ifjor og det ble kjedelig,vi ente ikke opp med å gjøre mer enn normalt uansett. Anonymkode: 83770...b47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå