Gå til innhold

Engangskamera

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å legge ut engangskamera på bryllupet vårt, men er ikke sikker på hvor mange vi skal ha og hvordan vi skal gjøre det med "utdelingen".. Noen som har erfaring med dette? Også lurte jeg på hvor dere kjøpte disse; det er ganske dyrt med slike i Norge synes jeg... :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var i et bryllup der de la ut kameraer på bordene. Det endte med at barna tok dem og sprang rundt å knipa bilder i vilden sky av alt og ingenting.

Gjest Anonymous
Skrevet

De aller fleste gjestene i alder under 30 vil jo uansett ha med digitalkamera.. Be heller dem om å knipse litt og så sende over bildene et par uker etterpå.. :)

Engangskamera er bare dyrt, dårlig og det blir bare tull og kluss..

Skrevet

Hei..

Vil bare si at jeg har vært i bryllup der bruk av engangskamera fungerte veldig bra. Nå skal det sies at det ikke var barn under 14-15 år i det bryllupet.. Det var ca 70 gjester og toasmasteren informerte om hvordan brudeparet ønsket at gjestene skulle bruke kameraene. Vi fikk beskjed om å bruke kameraene på en fornuftig måte og tenke på at dette ble en liten ekstra gave til brudeparet:) I ettertid vet jeg at de begge er fornøyd. Mange bilder av gjester i ulik stemning og en del bilder av selve paret... Det jeg tror er viktig er å tenke over hvorfor man ønsker bruk av engangskamera...Man bør ikke gjøre det som en lett måte å skaffe "gode" bilder av brudeparet... Man bør nok heller (som jeg har tenkt) gjøre dette for å få med litt humor og festen i fra gjestenes side:)

Lykke til!!! :-)

Vi skal bruke engangskamera i bryllupet vårt og eg har absolutt troen på det:) Blir ca 60 gjester, så jeg regner en 6-8 kamera...

Skrevet
De aller fleste gjestene i alder under 30 vil jo uansett ha med digitalkamera.. Be heller dem om å knipse litt og så sende over bildene et par uker etterpå.. :)

Engangskamera er bare dyrt, dårlig og det blir bare tull og kluss..

Støtter denne!

Vi har fått masse cder med bilder fra våre gjester, det er alltid mer enn nok folk som har med digitalkamera.

Skrevet

Jeg har kjøpt 5 stk engangskamera her:

http://www.lisenett.no/bryllupstilbehor/5.htm

Tilbude varer ut sept :) koster mye mer på blandt annet bryllupsbutikken. Fikk dem på fredag, og di var kjempefine! Artig å ha noe annet enn sånne grønne fujikameraer på bordene :sjarmor: Jeg tør heller ike satse på at gjestene våre tar nok bilder!!

Skrevet
Var i et bryllup der de la ut kameraer på bordene. Det endte med at barna tok dem og sprang rundt å knipa bilder i vilden sky av alt og ingenting.

Barna som tok bilder med engangskamera i vårt bryllup tok faktisk de flotteste bildene :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg var i ett bryllupp for en tid siden. Der var det lagt ut engangskameraer. Ble mange flotte bilder av det. Og det til tross for at det var en del barn som også knipset.

Faktisk hadde barna tatt de morsomste bildene.

Klart at de helt små ungene ikke bør få fri tilgang til kameraene, men det er jo noe foreldrene bør se etter...

Skrevet

Vi la ut to engangskamera i vårt bryllup, og det var tatt mange morsome bilder med de. Folk tar ofte litt flere "uhøytidelige" bilder med disse kameraene. Jeg synes helt klart de var verdt pengene.

Skrevet
Jeg har kjøpt 5 stk engangskamera her:

http://www.lisenett.no/bryllupstilbehor/5.htm

Tilbude varer ut sept :) koster mye mer på blandt annet bryllupsbutikken. Fikk dem på fredag, og di var kjempefine! Artig å ha noe annet enn sånne grønne fujikameraer på bordene :sjarmor: Jeg tør heller ike satse på at gjestene våre tar nok bilder!!

Samme her, har bestilt igjennom lisenett jeg også :P
Gjest Anonymous
Skrevet

I vårt bryllup hadde vi fem engangskameraer...som vi la ut etter middagen! Har erfart at dersom kameraene ligger på bordene undermiddagen så tar alle bilder av det samme: talerne, brudepar som kysser....men når vi gjorde som vi gjorde fikk vi masse varierte festbilder av alle som var der. Kjempemoro å ha!

Men et tips til: kjøp skikkelig kvalitet! Vi hadde fire Fuji-kameraer og et annet billigmerke, og det er betydelig kvalitetsforskjell. Det billige kameraet var mer eller mindre ubrukelig. Husk at det gjerne er dårlige lysforhold på en slik fest, og det blir jo veldig dyre bilder hvis halvparten må kastes fordi man ikke ser hva de skal forestille. Du får som regel Fujikameraene i pakketilbud, og de er de jeg vil anbefale som mangeårig hobbyfotograf. Lykke til!

Skrevet

Hei!

Vi har også tenkt å ha engangskamera i bryllupet vårt.

Har kjøpt inn 6 stk. Disse + et kort som beskriver at brudeparet ønsker minner fra dagen, står plassert på middagsbordene - i hver ende av E-en. 6 stk. totalt.

Skal be toastmaster informere om bruken av disse.

Skrevet
Hei..

Vil bare si at jeg har vært i bryllup der bruk av engangskamera fungerte veldig bra. Nå skal det sies at det ikke var barn under 14-15 år i det bryllupet.. Det var ca 70 gjester og toasmasteren informerte om hvordan brudeparet ønsket at gjestene skulle bruke kameraene. Vi fikk beskjed om å bruke kameraene på en fornuftig måte og tenke på at dette ble en liten ekstra gave til brudeparet:) I ettertid vet jeg at de begge er fornøyd. Mange bilder av gjester i ulik stemning og en del bilder av selve paret... Det jeg tror er viktig er å tenke over hvorfor man ønsker bruk av engangskamera...Man bør ikke gjøre det som en lett måte å skaffe "gode" bilder av brudeparet... Man bør nok heller (som jeg har tenkt) gjøre dette for å få med litt humor og festen i fra gjestenes side:)

Lykke til!!! :-)

Vi skal bruke engangskamera i bryllupet vårt og eg har absolutt troen på det:) Blir ca 60 gjester, så jeg regner en 6-8 kamera...

Var du gjest i vårt bryllup? ;-) (det var nettopp slik vi gjorde også)

Vi hadde engangskamera, og ble utrolig fornøyde med resultatet. Kunne ikke vært foruten.

Skrevet

Vi har også tenkt til å gå til innkjøp av engangskameraer. Hadde opprinnelig bare tenkt å benytte disse i forbindelse med gjesteboken (gjestene tar bilder av seg selv/hverandre - slik at vi senere kan lime bildene inn i gjesteboka ved siden av hilsnene). Tenkte først på å bruke digitalkamera, men vi ombestemte oss fordi vi vet at en del av de eldre gjestene vil synes det er lettere å bruke engangskamera....

Gjest ~*Unni*~ ikke pålogget
Skrevet

Vi hadde 5 stk engangs (Fuji) som jeg laget selv med personlig tekst. GJestene tok mange utradisjonelle morsomme bilder og de syntes det var en koselig duppeditt vi fikk masse skryt av. :)

Jeg har bilde av dupeditten på hjemmesiden min her.

..og jeg lager dem til andre som også vil ha til en pris vi blir enig om... :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet
Vi hadde 5 stk engangs (Fuji) som jeg laget selv med personlig tekst. GJestene tok mange utradisjonelle morsomme bilder og de syntes det var en koselig duppeditt vi fikk masse skryt av. :)

Jeg har bilde av dupeditten på hjemmesiden min her.

..og jeg lager dem til andre som også vil ha til en pris vi blir enig om... :sjarmor:

De var kjempefine Unni!! Det var en flott, kreativ ide!!

ThereseF

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...