Gå til innhold

Innrømte at jeg også var interessert i han...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble kjent med en mann for en tid tilbake siden og vi har fått kontakt med hverandre igjen nå. Tidligere var det alltid han som var mest interessert, og han fortalte det åpenlyst mange ganger. Nå nylig innrømte også jeg at jeg var interessert i han, men etter det har han virket plutselig mindre interessert. Det har ikke gått mer enn en uke enda, men fallet i interessen er påtakelig: han sender mindre meldinger, virker mindre interessert i å treffes etc.

Noen som kan forklare? Jeg vet jeg kan spørre han, men han sier han er interessert, men han virker mye mindre interessert nå enn før.

Anonymkode: 49889...f43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å si. Kanskje du ventet for lenge, kanskje han følte at du tok ham for gitt. Kanskje han traff en annen, kanskje har han vært opptatt med andre ting.

Anonymkode: b989b...a77

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble kjent med en mann for en tid tilbake siden og vi har fått kontakt med hverandre igjen nå. Tidligere var det alltid han som var mest interessert, og han fortalte det åpenlyst mange ganger. Nå nylig innrømte også jeg at jeg var interessert i han, men etter det har han virket plutselig mindre interessert. Det har ikke gått mer enn en uke enda, men fallet i interessen er påtakelig: han sender mindre meldinger, virker mindre interessert i å treffes etc.

Noen som kan forklare? Jeg vet jeg kan spørre han, men han sier han er interessert, men han virker mye mindre interessert nå enn før.

Anonymkode: 49889...f43

Ble han plutselig mindre interessert etter du fortalte han at du var interessert eller var det du som ble interessert i han etter at han ble mindre interessert i deg?

Anonymkode: 6db74...ef5

• Liker 4
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor man må si at man har følelser for hverandre, virker nesten som hver gang jenta i datingen gjør det trekker gutten seg. Det høres vel skremmende ut. Tenker at når man har holdt på en god stund så sier det nesten seg selv, og ville heller bare sagt at jeg var glad i han. 

Anonymkode: 37e09...771

Skrevet

Tipper at det bare er tilfeldig at det virker som du har fått mindre meldinger osv nå, at det hadde blitt sånn denne uken uansett uavhengig om du sa du likte han eller ikke. En uke er ikke så lenge så du kan jo satse på at han stepper opp litt igjen snart, hvis ikke kan jo du gjøre det å spørre han på en date om du vil møte han. Noen av dere må dra igang så ikke begge sitter å venter på at den andre tar initiativ. Siden han har sagt at han liker deg bør du stole på det foreløpig og ikke stresse for mye med tankene :)

Anonymkode: 3ffc1...b69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...