Gå til innhold

Kurt Nilsen - My street

Anbefalte innlegg

Skrevet

På absolutt underholdning i skrivende stund vises "My street", som er første singel til den nye plata som kommer ut om ikke så altfor lenge,...

Til dere som hørte sangen, hva synes dere??

Jeg likte den,...Har mer tro på denne platen som kommer enn jeg hadde til "I".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes idol har ødelagt kurt og hans spesielle stemme. Etter idol hørte jeg kurt i alle kanaler til alle døgnets tider. Er så lei av han. Men jeg synes han er flink og han har kjempetalent. Sangen var også fin. Men GUD hvor lei jeg er av han.

Håper han selger mye.

Skrevet

Sangen er fin den, men jeg får si som brukeren over, er dritlei han....ikke han sin feil det, men i en periode spilte de jo ikke noe annet enn han..........

Skrevet

Hvordan i alle dager kan man bli lei av Kurt? :ler:

Jeg har glader meg kjempelenge til han skulle komme ut med ny CD, og jeg gleder meg ikke mindre etter å ha hørt My Street. Synes sangen var veldig bra jeg! Likte videoen også.

Skrevet

Sangen var slettes ikke dum, bedre enn jeg hadde forestilt meg....

Skrevet

Eg synes den var grei nok.. litt slapp, men ganske fin i grunnen :) Kanskje den vokser etter et par høringer?

Eg liker kurten eg, Fenrik Lane (bandet han e med i) e veldig bra! 8)

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg er kanskje den eneste som ikke liker Kurt i det hele tatt. Jeg klarer verken å se han eller høre stemmen hans. Jeg slår av lyden og sett tv'en på tekst tv når han kommer på skjermen.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Jeg er kanskje den eneste som ikke liker Kurt i det hele tatt. Jeg klarer verken å se han eller høre stemmen hans. Jeg slår av lyden og sett tv'en på tekst tv når han kommer på skjermen.

Jeg er helt enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...