Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde det jeg nå skjønner var EL slim torsdag og fredag. Var hos gyn fredag og hun målte egget (?) og sa at EL kom om ca 2-3 dager. Hun sa jeg hadde mye slim så det var vanskelig å ta celleprøven. Blødde litt etter å ha vært hos gyn. Tydelig og synlig slim forsvant etter dette. Tok el test fredag kveld, lørdag morgen og kveld.  Alle negative.  For seint ute alt? Hadde sex lørdag og søndag formiddag. Tidligere el tester pleier å være positive en stund. El kom litt tidligere enn beregnet så tenkte ikke at det kunne være el alt.  Jeg er bare litt forvirret. Har gyn feil? :klo:

Anonymkode: 18b4a...56f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke stole på de testene. Forhold deg til signalene kroppen gir deg. Jeg fikk aldri utslag på de testene, men gravid er jeg.

Anonymkode: 9dd8e...094

Skrevet

Du må ikke stole på de testene. Forhold deg til signalene kroppen gir deg. Jeg fikk aldri utslag på de testene, men gravid er jeg.

Anonymkode: 9dd8e...094

Takk, det var et veldig betryggende svar. Også betryggende å få bekreftelse fra gynekologen på at "egget snart var klart". Og at jeg så det på UL med mine egne øyne. Symptomer i helgen med kviser og ømme bryster, så da har det nok sluppet. Håper vi ikke var for sent ute. Leser at det er best å ha sex når man har slimet og ikke etterpå fordi det transporterer sædcellene til egglederne? Men hva om eggløsningen først finner sted noen dager etterpå da :klo: 

Gjest Valmuen
Skrevet

Får ikke alltid utslag på testene jeg heller, stoler mest på symptomer. Jeg får hvertfall slim 2-3 dager før eggløsning. Er best å ha sex før eggløsning ja, sædcellene kan leve i flere dager inni der og vente på egget :)

Skrevet

Får ikke alltid utslag på testene jeg heller, stoler mest på symptomer. Jeg får hvertfall slim 2-3 dager før eggløsning. Er best å ha sex før eggløsning ja, sædcellene kan leve i flere dager inni der og vente på egget :)

Da håper jeg det holder i og med jeg ikke følte at jeg hadde så mye slim på lørdagen når vi hadde sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...