AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 La ut et bilde på fredag av meg i en flott, svart kjole og håpet på en like fra daten. Men nei, kun 5 JENTER som har likt det. Og jenter tør kun å like stygge bilder av sjalusi. Ikke hørt noe mer fra han heller, skal jeg gi opp? Anonymkode: 4f47e...4cb
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #2 Skrevet 8. november 2015 herregud, jeg blir oppgitt. Anonymkode: c6534...62c 17
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #3 Skrevet 8. november 2015 Du kan gi opp deg selv. Du gir ikke mening for meg med det du skriver. Anonymkode: e4b14...e91 6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #5 Skrevet 8. november 2015 Du kan gi opp deg selv. Du gir ikke mening for meg med det du skriver.Anonymkode: e4b14...e91Slem Anonymkode: 4f47e...4cb
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #8 Skrevet 9. november 2015 Trodde jenter "liker" stygge bilder for å gi deg sympati Anonymkode: 846cc...7a9 3
Cambria Skrevet 9. november 2015 #9 Skrevet 9. november 2015 Jeg er jente, men jeg liker ikke bare stygge bilder av andre jenter. Ikke blir jeg sjalu på andre jenter som er pene heller...at daten ikke likte bildet kan være så enkelt at det er fordi han ikke har sett det. Kanskje han ikke er typen til å like masse forskjellige bilder av folk. Blir virkelig oppgitt over folk iblant..... 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #10 Skrevet 9. november 2015 Opplever nesten alltid at den jeg liker/dater ikke liker bilder av meg jeg legger ut på facebook. Tror ikke du skal ta det som noe "tegn", menn bare liker ikke så aktivt bilder som kvinner gjør og vil kanskje holde det litt "low key" at de liker deg. Hvis du liker han må du ta initativ til en ny date, det værste du kan få er et nei men da har du vist at du ikke sitter på gjerdet å venter Anonymkode: 3b33e...de6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #11 Skrevet 9. november 2015 Takk for svar, men 5 likes = stygg. Anonymkode: 4f47e...4cb
Florence Skrevet 9. november 2015 #12 Skrevet 9. november 2015 Takk for svar, men 5 likes = stygg.Anonymkode: 4f47e...4cbOk.
Ananas. Skrevet 9. november 2015 #13 Skrevet 9. november 2015 Vel, om bildet var stygt så er det ikke så rart han ikke likte det.... Bare sånn for å ta formuleringen din på ordet.Eller så tror jeg ikke du skal måle hvor attraktiv daten din synes du er i "likes" på facebook, det er ca 1000 grunner til at folk ikke liker bilder på facebook, blant dem finnes det både tekniske, personlige, positive, negative og nøytrale.
Cambria Skrevet 9. november 2015 #14 Skrevet 9. november 2015 Takk for svar, men 5 likes = stygg.Anonymkode: 4f47e...4cbhelt ærlig; kjerp deg! Jeg forstår at det kan være vondt å ikke få like mange likes som andre gjør, men det betyr da ingenting på om du er stygg eller ikke. Det trenger ikke bety at bildet er det heller. Og hva så om andre ikke synes det var så fint? Du la det ut fordi du synes det er fint, og det bør være alt som teller.og at du har fått få likes kan være av mange andre grunner. Kanskje du la det ut da ikke mange var på Facebook, og dermed er det få som har sett det, kanskje det var fordi folk ikke gadd å like et bilde da, kanskje folk ikke så på det før de bladde forbi. Det kan være mange grunner. Så gjør deg selv en tjeneste og slutt med den avhengigheten av å få mange likes..
Salka Skrevet 9. november 2015 #15 Skrevet 9. november 2015 Livet et så utrolig mye mer enn likes på Facebook, vennen. Kanskje han ikke har sett bildet? Ikke alle er like aktive på tryneboka.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #16 Skrevet 9. november 2015 Er relativt aktiv og godt likt der og irl. 1 år siden jeg byttet profilbilde før jeg gjorde det på fredag. Trodde bildet var fint men tydeligvis er det jævelig, aldri sett noen få så lite på et bilde hvor de har pyntet seg. Fortsatt stille fra daten også. Anonymkode: 4f47e...4cb
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #17 Skrevet 9. november 2015 Det var nå litt av et problem også da. Anonymkode: 9e474...436
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #18 Skrevet 9. november 2015 fy fader. Få hodet ut av rævva å voks opp! Det er facebook! Tror du hadde hatt godt av å slette facebook for en stund. Anonymkode: 0c0e0...7c2
Gjest Dwight Skrevet 9. november 2015 #19 Skrevet 9. november 2015 Dump deg selv. Du virker urimelig usikker, ikke rart han ikke tennes på det.
-Jiinxs- Skrevet 9. november 2015 #20 Skrevet 9. november 2015 Tror du bør jobbe litt med deg selv.Som mange andre sier så finnes det mer enn Likes her i verden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå