Gjest Janna Skrevet 11. juli 2002 #1 Del Skrevet 11. juli 2002 Kan ikke melodien, men tipper den er ganske masete Fiskebollen lengter etter haaaaaaaaaaaavet, Havet, er fiskebollens hjeeeeeeeem, dette er det føøøøøørsteeeeee verset, og ennå er det nittini igjen...... Fiskebollen lengter etter haaaaaaaaaaaaaaaaaaaavet,havet, er fiskebollens hjeeeeeeeem! dette er det andre veerset og enda er det nittiåtte igjeeen.......... Fiskebollen lengter etter haaaaaaaaaaaaaaaaaaaavet,havet, er fiskebollens hjeeeeeeeem! dette er det tredje veerset og det verste er at det er nittisyv igjeeen.......... Kan du noen renspikka plage-sanger???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking Skrevet 11. juli 2002 #2 Del Skrevet 11. juli 2002 Jeg har en liten gullfisk, som svømmer rundt og rundt og rundt, og rundt, rundt, rundt. Og rundt og rundt .............................. Slik går den i sikker 6 minutter, men vi bare må høre den en gang pr fest, er jo litt kul og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 11. juli 2002 #3 Del Skrevet 11. juli 2002 En elefant kom masjerende bort overer ederkoppens fine spinn syntes at veien var sjarmerende og ville ta med seg en ny elefant...........To elefanter kom masjerende bort over ederkoppens fine spinn synter at veien var sjarmerende og vil ta med seg en ny ellefant.........Tre elefanter kom masjerende bort over ederkoppens fine spinn syntes at veien var sjarmerende og vil ta med seg en ny elefant......... Var den verste sangen jeg viste om da jeg var liten..... alle med brunt hår reiser seg,....aaaaaleeee meeeeed brunt hår reiser seg reiser seg.reiser seg Alle jenter reiser seg ,aaaaaaleeee jeeeenter reiser seg ,reiser seg så kan du putte inn hva du vil og synge til du blir grønn eller noen kald kveler deg Det er de to merst iriterende sangene jeg har hørt bort sett fra den du nevte da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 11. juli 2002 #4 Del Skrevet 11. juli 2002 Jeg kan ikke den sangen Vinga! Kan ikke du synge den til meg? Verste jeg vet er: In the jungle the mighty jungle the lions slepp tonight aoiiiiiiiiiiiiiiiii aoiaa El Wimoweh aoiiiiiiiiiiii El Wimoweh :-? :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 11. juli 2002 #5 Del Skrevet 11. juli 2002 TUSEN hjertelig takk for den Melian! Den klarte du fint! Nå greier jeg ikke å få den irriterende sangen ut av hodet :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 11. juli 2002 #6 Del Skrevet 11. juli 2002 Rødgrøt med fløøte på, er så godt å få. Dette var føøørste vers, nå kommer aaandre vers: Rødgrøt med fløøte på, er så godt å få. dette var aaaandre vers, nå kommer treeedje vers.... (så orker ikke jeg mer...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 12. juli 2002 #7 Del Skrevet 12. juli 2002 Nå har jeg nok irriterende sanger til å vare hele dagen. Ugh (Forresten noen som husker Bom bom bom, bom bombadilla life?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 12. juli 2002 #8 Del Skrevet 12. juli 2002 I århundrer har mennesket vært plaget av musikk-på-hjernen syndromet. Syndromet oppstår idet en tilsynelatende uskyldig melodi logger seg inn på hjernen og begynner å spille av seg selv, igjen og igjen. Versting-listen: Macarena Rumpa mi (D.D:E) YMCA :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 12. juli 2002 #9 Del Skrevet 12. juli 2002 Gamle barnetv-sanger har en tendens til å feste seg i hjernen min. Dette skjer i de mest bisarre sammenhenger der jeg kanskje helst skal være seriøs og "voksen".. :oops: Denne er en av "verstingene"; Berta, kjære Berta.. Du er en deilig maskin Og når vi programerer deg, så går det i en fei, du sier aldri nei vi vet vi kan stole på deg. Ooops der var det gjort igjen ja, gitt... Jaja..det går vel over. :-? Klem fra meg *Miss Gemini* By the way...Tusen takk Ice_White! Kjenner allerede at Macarena begynner å etse seg inn i hjernen min... *sukk* Ha en herlig helg allesammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2002 #10 Del Skrevet 12. juli 2002 En jeg får på hjernen litt for ofte er den derre fragle sangen, og det er såååååå irriterende! Kom og syng en sang, *klapp klapp,* leke gjør vi dagen laaaaang nanananana (husker ikke orda..) i vårt fragleberg i vårt fragleberg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 12. juli 2002 #11 Del Skrevet 12. juli 2002 Behjelpelig som jeg er, får du her hele teksten på fragglesangen Kom og syng en sang leke gjør vi dagen lang vi er godt i gang i vårt fraggleberg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 12. juli 2002 #12 Del Skrevet 12. juli 2002 Det var jeg som irriterte meg over fraglesangen altså. Glemte å logge meg inn..... Og så glemte jeg og nevne: Krone en, krone to, krone tre, krone fire, krone fem, krone seks, krone sju, krone åtte, krone ni...... Og Se torsken, se torsken, se torsken, det er en ekte norsk en, en norsk en, en norsk en....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 12. juli 2002 #13 Del Skrevet 12. juli 2002 Hva med : Skal vi skilles johanne skilles johanne ,jeg orker ikke leve med deg mer..... den henger seg opp den.....huff.... Så har dere : et to et to en støvel og en sko.....et to et to en støvel og en sko...... Og så er det en til og den går sånn: jeg går rett frem samme hva jeg støter på,jeg går tett frem samme hva jeg støter på Har en sang jeg ikke kan synge til min datter for da henger siste del igjenn og det er : jeg gikk en tur i skogen.....og det som henger igjenn er ko ko ko ko kokoko koko blir helt koko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 12. juli 2002 #14 Del Skrevet 12. juli 2002 Hørte akkurat en sang jeg hater dypt og inderlig på radioen: Kalle Klovn! Ellers så er jo denne med fiskebollene ganske så slitsom, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 12. juli 2002 #15 Del Skrevet 12. juli 2002 Telllefonkataloogen, telefoooonkatalogen, telllefoonkatalogen..... GRR. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 12. juli 2002 #16 Del Skrevet 12. juli 2002 En og to og tre indianere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. juli 2002 #17 Del Skrevet 13. juli 2002 Words, don't come easy to me. This is the only way for me to say I love you, words dont come easy..... YUCK!!! I just called to say I love you........... USJ!!! Don't worry, be happy...........UFF OG ÆSJ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. juli 2002 #18 Del Skrevet 14. juli 2002 BOYS! BOYS! BOYS! ..... *gadunk gadunk gadunk gadunk* BOYS! BOYS! BOYS! Aarrrrrrgh!! Samantha Fox er det visst? Whatever... Uansett, en flokk med snørrhvalper invaderte naboen sin leilighet denne uka og spilte dette vrøvlet på full guff hele natta - mandag - tirsdag - onsdag - torsdag. Aarrrrrrgh!!!!!!! "Du ser sliten ut, du trenger visst ferie" sa de til meg på jobben. Jotakk :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 14. juli 2002 #19 Del Skrevet 14. juli 2002 Og en til...... Hjulene på bussen de går rundt, rundt, rundt; rundt, rundt, rundt; rundt rundt rundt! Hjulene på bussen de går rundt, rundt, rundt; gjennom hele byen!! AAAhhhrg :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 14. juli 2002 #20 Del Skrevet 14. juli 2002 Odd Børretzen's: Noen ganger er det alright....... Utrolig irriterende og fæl sang..... jeg blir i alle fall gal av den.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå