AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 Visste ikke hvor ellers jeg skulle poste denne. Trenger en skikkelig boost av 10 ting som gjør deg lykkelig!Mine er;1. Familie, venner og kjærste2. Levende lys om kveldene3. Og sovne til regn rett utenfor vinduet4. En god varm te om morningen5. Og gjøre en annen person glad!6. Egenpleie med gode kremer, ansiktsmaske og en god dusj7. Og ha en "må gjøre" liste hver dag, slik at jeg får utnytt dagen så mye jeg kan:)8. Og gå en lang tur i skogen, bare kjenne, føle, lukte og smake at jeg lever.9. Interiør10. Ha ett ryddig hjemHva gjør deg glad? Anonymkode: 8dc63...7c4
Thylacine Skrevet 8. november 2015 #2 Skrevet 8. november 2015 MangoBrev eller kort i postenPost fra nettbutikkerKjæresten min, vennene og familien minJobben og studieneEn skikkelig treningsøkt eller en tur ut i naturenNyvasket hus med nye sengeklær i tilleggAlenetid med en bok eller en filmHøsten og vårenMestringsfølelse etter å ha gått utenfor komfortsonen min
Splendidly Skrevet 8. november 2015 #3 Skrevet 8. november 2015 1: Familie og venner.2: Selvrealisering og intellektuelle utfordringer. 3: Alenetid, gjerne en lang biltur med god musikk.4: Perioder med relativt god helse.5: Fjell- og sykkelturer.6: Jobb og skole. 7: Å reise på ferieturer, besøke nye steder. 8: Å ha det ryddig og trivelig rundt meg.9: Å se empati hos andre.10: God mat.
Frk.K Skrevet 8. november 2015 #4 Skrevet 8. november 2015 (endret) 1. Hunden min.2. Når ting går bedre enn forventet.3. God mat.4. Alene tid.5. At det er ryddig og rent rundt meg.6. Det å være nydusja og legge seg i rent sengetøy.7. God mat.8. Våkne av seg selv helt uthvilt. 9. Når det er sol ute men ikke for varmt eller for kaldt.10. Venner & familie. Endret 8. november 2015 av Frk.K
Anoia Skrevet 8. november 2015 #5 Skrevet 8. november 2015 TeKatten minÅ tegneÅ prate og le med mannen minÅ reiseÅ fortape seg helt i en bok eller et spillÅ føle at jeg har bidratt med noe og vært nyttig for andreÅ ligge under dyne/pledd og høre på regnetÅ la meg begeistre av interessene mine og å dele opplevelser sammen med likesinnedeÅ høre på og nyte virkelig god musikk
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #6 Skrevet 8. november 2015 1. Å få smil og latter fra datteren min når vi leker2. Å kjenne de bløte, varme hendene hennes gripe etter hånda mi når hun våkner på natta og trenger trygghet3. Prate og le med mannen min om alt og ingenting, gjerne mens vi deler en god vin 4. venne og venninnekvelder med mye latter. gjerne venner man ikke har møtt på lenge, men samtalen og samværet er som det aldri har vært lange pauser mellom hvert møte.5. Spise god mat og drikke ute på restaurant - gjerne mange retter6. Kjenne solvarme i ansiktet7. Å komme på at det bare er lørdag, når man trodde det var søndag8. Få skryt og anerkjennelse på det jeg gjør på jobben9. At jeg skal få besøk av ei venninne jeg ikke har sett lenge om 14 dager:)7. Lukten av lime Anonymkode: 9b805...420
Anglofil Skrevet 8. november 2015 #7 Skrevet 8. november 2015 1. Samboeren min, familie og venner.2. Kattene våre3. Jobben min4. Alenetid hvor jeg kan fordype meg i det jeg liker best, f.eks å skrive dikt, tegne, lese, se film osv5. Jobbe frivillig og være politisk aktiv, slik at jeg kan hjelpe de som trenger det mer enn meg selv6. Å være i Storbritannia og ta fram min "anglofile personlighet"7. Spise god mat8. Å jobbe med budsjettene mine, jeg elsker å lage budsjetter9. Å ta seg en rusletur ute i byen eller en av parkene når det verken er for varmt eller for kaldt10. Kjøpe noe jeg har spart til lengeMvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #8 Skrevet 8. november 2015 1. Kattene mine2. Familien min3. Kjæresten min4. Vennene mine5. Reiser6. Få til noe jeg vil7. Følelsen etter å ha trent hardt8. Sove når jeg er skikkelig trøtt9. Sove til jeg våkner av meg selv, og ikke av vekkeklokka10. God mat og drikkeKvinne, 24 Anonymkode: ae7ac...1b7
Gjest Egiett Skrevet 8. november 2015 #9 Skrevet 8. november 2015 Dette var en skikkelig koselig tråd å lese igjennom! Mine ting:1. En kopp god kaffe2. Alenetid med en god bok eller lignende, spesielt etter en travel uke3. Lange, late morgener4. Tid med gode venner5. Å lage/spise god mat6. Å våkne av meg selv, uthvilt7. En klem fra et barn, det må være noe av det fineste jeg vet8. Følelsen når jeg har gått utenfor komfortsonen9. Når noe går bedre enn jeg hadde trodd10. Å være sliten etter en dag der man har fått gjort myeMye mer også! Det er mange ting å glede seg over
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #10 Skrevet 8. november 2015 Tusen takk for så mange svar, var veldig koselig og lese!!:) ts Anonymkode: 8dc63...7c4
Djungelvrål Skrevet 9. november 2015 #11 Skrevet 9. november 2015 FamilieSolGod matKatten min Når favorittkjolen sitter som støptNye episoder av favorittserienNår kjæresten er i godt humørNår venninner ringer bare for å si heiFeriePenger på kontoen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå