Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2004 #1 Skrevet 29. september 2004 Janove Ottesen, vokalisten i Kaizers har kommet med en ny cd. Sangen "go tell her" blir mye spilt på bl.a svisj. Jeg synes denne sangen minner meg om en annen sang jeg har hørt før, men kommer ikke på hvem. Kan noen hjelpe?
Josef K. Skrevet 30. september 2004 #2 Skrevet 30. september 2004 åhh da er det ikke bare meg, synes jeg har hørt den før. men hvem, det aner jeg ikke
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2004 #3 Skrevet 3. oktober 2004 Ingen som vet? Den er jo veldig lik en annen sang på både refreng og mellomspill. Men kommer ikke på hvem og det irriterer meg Men kan det være en Morten Abel låt tro? :klø:
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2004 #4 Skrevet 3. oktober 2004 Ingen som vet? Den er jo veldig lik en annen sang på både refreng og mellomspill. Men kommer ikke på hvem og det irriterer meg Men kan det være en Morten Abel låt tro? :klø: Eller kan det være en dandy warhols låt? hmm
Gjest Tristessa Skrevet 3. oktober 2004 #5 Skrevet 3. oktober 2004 Årgh... Der begynte jeg også å lure! Kommer til å gruble i hele natt, nå...
Sommerfugl83 Skrevet 4. oktober 2004 #6 Skrevet 4. oktober 2004 Hmmm..... var det ikke noe om det i VG, at den lignet en Oasis-låt da? Wonderwall var det vel..... Vet ikke helt hvor mye jeg synes det ligner jeg da men... :-?
Gjest Metallhuet utlogget Skrevet 4. oktober 2004 #7 Skrevet 4. oktober 2004 Vet ikke helt hvor mye jeg synes det ligner jeg da men... :-? Synes ikke det ligner i det hele tatt jeg heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå