AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 Hei. Ville dere dratt på date dersom dere har sår i munnviken? Er invitert på filmkveld idag, og har kun møtt fyren én gang før. Da klinte vi litt, men det var alkohol inni bildet. Føler meg ikke så veldig sexy akkurat, men har allerede avlyst en date med han før, og tenker han kommer til å miste interessen dersom jeg avlyser denne gangen også uten noen spesiell grunn. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 6f6cb...4ec
Missunshine Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Selvfølgelig er det pinlig. men tror ikke jeg ville avlyst på grunn av det..det er jo ikke noe man kan for at man iblandt får et sår og man kan ikke sette livet på vent pga. det.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Jeg ville ikke avlyst, men tror jeg ville sagt noe slik som "Tror du ikke jeg klarte å få tidenes munnsår for anledningen da?" mens du viser tommel opp liksom. Anonymkode: 5ec13...689
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 Munnsårplaster? Er ikke helt sikker om det funker i munnvikene men du kan jo prøve :D Anonymkode: 39581...2bb
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #5 Skrevet 17. november 2015 Er det bare et sår eller er det herpes? Hvis det bare er et sår så hadde jeg ikke brydd meg, om det er herpes så hadde jeg kanskje gjort som anonym over skriver og sett an hans respons. Anonymkode: 35b8c...022
Sandie Skrevet 17. november 2015 #6 Skrevet 17. november 2015 Dersom det er i munnviken er det kanskje litt mindre synlig enn om det var midt på leppen?Mulig at litt dekkstift kan skjule det noe,men dra uansett på denne daten.Med tanke på at du har måttet avlyse en gang tidligere er det viktig å bare vise han at du ofrer litt for å treffe han,og si gjerne noe a la det som AB lenger oppe her foreslår,om at du har fått "tidenes munnsår",i en litt humoristisk tone.Hvis han ikke takler et munnsår er han ikke noe å samle på uansett.Men vær forsiktig med å kysse han,de fleste munnsår inneholder herpesvirus og det smitter ekstremt fort.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #7 Skrevet 17. november 2015 Skjerpings. Dette er ikke et problem, med mindre du gjør det til det. Ikke bli en sånn; "ånei, krise, jeg har fått en kvise på haka". Det er lov å være menneske Anonymkode: 1b05a...b03 1
saltyliquorice Skrevet 17. november 2015 #8 Skrevet 17. november 2015 Har vært på date med munnsår, null stress
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #9 Skrevet 17. november 2015 For meg spørs det litt hvor stort såret hadde vært. Om det ikke syntes på avstand ville jeg gått. Men om det var veldig synlig og stort så ville jeg ikke gått, fordi jeg syntes det er udelikat når man vil vise seg på sitt beste og ikke skremme vekk en mann med herpesutbrudd helt i starten av datingfasen. Anonymkode: 8f7d5...cb6
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 17. november 2015 #10 Skrevet 17. november 2015 Den ene daten jeg har vært på under et munnsårutbrudd, endte i et fem år langt samboerskap. Jeg ville ikke avlyst med mindre såret var i en særs ufyselig fase.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå