Gjest Virvar Skrevet 29. september 2004 #1 Skrevet 29. september 2004 Noen som har sett grøsseren Wrong Turn? Jeg turde endelig se den i dag (andre forsøk) *ler*. Fysj så vemmelig ! Men superspennende og ekkel hele veien! Oppdaget flere ganger at jeg satt helt stiv i sofaen og tviholdt i hendene mine. Og noen ganger så hoppet jeg nesten fordi det skjedde slike plutselige skremmende ting. Anbefales. Om man tåler se noe makabert .... Til de som ikke vet hva den handler om, så dreier det seg i korte trekk om noen innavlede, deformerte og onde "mennesker" som lever i fjellene. De sperrer veier med piggtråd, og når noen kjører der punkterer de, og så blir de brutalt drept og hugget fra hverandre. Kroppsdeler samles på glass og i gryter . Vi følger noen ungdommer som blir offer for piggtråden, kommer over dette huset på leting etter en telefon, ser mer enn de har lyst til og må rømme. Og så er katt og mus jakten i gang... Usj, håper bare at jeg slipper å se de fjesene der i natt når jeg sover :o
angie Skrevet 29. september 2004 #2 Skrevet 29. september 2004 Jeg har sett den. Syntes ikke den var noe særlig skummel. Syntes det ble litt vel mye med de deformerte menneskene.
Arkana Skrevet 30. september 2004 #3 Skrevet 30. september 2004 Den var skummel, sånn at jeg skvatt flere ganger. Men synes selve historien og utseendet deres var noe absurd. Ikke en av de beste skrekkfilmene egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå