AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 Hei!Vi har prøvd å få barn i over 2 år. Jeg har i denne perioden også vært gjennom to operasjoner pga. celleforandringer i livmorshalsen. Litt om litt fant vi ut at det var min partners sæd kvalitet som var grunnen til at vi ikke fikk barn. Vi har begynt prosessen men ikke noe mer enn at vi har vært på oppstartstime på riksen. Vi har fått forespeilet at innsett kan skje i februar. Det er jo vel og bra. Men jeg har slitt og sliter med at jeg ser svart på alt. Jeg føler at hele livet mitt står på vent og har gjort det de siste årene. Planen har vært å flytte og bytte jobb etter vi har fått barn. Nå går jeg bare i et vakum og venter. I tillegg har forholdet til mannen min bare gått nedover. Jeg vet ingenting lengre. Vi har helt forskjellige syn på dette med prøverør. Han tenker: Jaja, nå vet vi jo at det skjer i februar." Jeg vet at det er logisk å være glad for det. Men vi vet jo ikke om det kommer til å gå bra en gang. Jeg irriterer meg over at han ikke kan forstå at jeg har det tungt rundt dette. Det er jo en belastning for forholdet. Hvordan kan han bare gå rundt og ha det fint og flott når jeg har det så kjipt? Jeg merker at jeg ikke klarer å skille alle følelsene jeg har om dagen fra hverandre. Jeg er kjempe stressa på jobben og vil helst ikke være der, og når jeg kommer hjem er jeg så sliten at jeg ikke klarer å gjøre noe som er bra for meg. Jeg ligger rett ut helt til jeg må legge meg og gå på jobb igjen. Jeg spiser dårlig og usunn mat og klarer ikke gjøre noe som er bra for meg selv, som å trene eller være med venner. Jeg håper jo ikke at andre har det sånn som meg- men hvis noen opplever noe lignende så hadde det hjulpet om du hadde delt det med meg.Takk for at dere lytter!Klem fra meg Anonymkode: 7acc1...a06
Susa Skrevet 8. november 2015 #2 Skrevet 8. november 2015 (endret) Ts. Kanskje du har en slags sorgreaksjon fordi dere ikke fikk det til selv? Jeg tror det er en ganske vanlig reaksjon. Kanskje du kunne pratet med legen om dette? Endret 9. november 2015 av Tekola 1
Gjest Tekola Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Ryddet for krenkende innlegg og svar til dette.Tekola, admin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå