Gå til innhold

Forskjell på herre og dame tights.

Anbefalte innlegg

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Hei KG folk. Sitter på stor en rabattkode på tights som desverre bare kan brukes på kvinnevarianten av tightsen og lurer på om det er noen stor forskjell på tights til herre og dame. Har herretights egen utstyrslomme foran eller noe? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herre- og dametights, ingen forskjell egentlig.

• Liker 1
Skrevet

Hei KG folk. Sitter på stor en rabattkode på tights som desverre bare kan brukes på kvinnevarianten av tightsen og lurer på om det er noen stor forskjell på tights til herre og dame. Har herretights egen utstyrslomme foran eller noe? 

Hvilket merke og modell er det på tightsen?

Anonymkode: 40ca1...81f

Skrevet

Mange herre-tightser er sydd anderledes (foran) enn dametightser, som her: https://www.google.no/search?q=herre+tights&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMI6ZfJuMOByQIVyZtyCh36Gw4f&biw=1265&bih=630#imgrc=bzPIxStu2kxX1M%3A

Skrevet

https://www.google.no/search?q=herre+tights&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMI6ZfJuMOByQIVyZtyCh36Gw4f&biw=1265&bih=630#imgrc=bzPIxStu2kxX1M%3A

(her er linken rett)

Til forskjell kan du se dametightser med kun en rett søm i skrittet: https://www.google.no/search?q=herre+tights&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMI6ZfJuMOByQIVyZtyCh36Gw4f&biw=1265&bih=630#tbm=isch&q=dame+tights&imgrc=5zczX1eGKqGoTM%3A

Skrevet

Da jeg dreiv med friidrett brukte guttene og jentene samme skins-tights. :)

Anonymkode: 54377...f8d

• Liker 2
Skrevet

2xu sin herremodell (til sammenligning med damemodellen i linken over:

https://www.google.no/search?q=herre+tights+2xu&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMI9Z-s1cSByQIVhypyCh0kyQik&biw=1265&bih=630#imgrc=UXc5-SXkOnB2GM%3A

Men selvfølgelig kan du bruke damemodellen dersom den er komfortabel for deg

Husk at damestørrelsene er mindre i størrelsene enn herrestørrelsene, slik at du må gå opp ett nr i str i forhold til din normale str

Skrevet

Unisex-tights har som regel én søm foran, slik som dametightsene har. Det er derfor ikke slik at alle tights med bare en søm foran "roper" dametights :) 

Noen dametights kan være litt trange i livet, særlig hvis de er litt høye i livet i tillegg. De er jo klippet og sydd etter damefasong. 

Anonymkode: d4197...a19

• Liker 1
Skrevet

Unisex-tights har som regel én søm foran, slik som dametightsene har. Det er derfor ikke slik at alle tights med bare en søm foran "roper" dametights :) 

Noen dametights kan være litt trange i livet, særlig hvis de er litt høye i livet i tillegg. De er jo klippet og sydd etter damefasong. 

Flott informasjon! :)

Da bør menn kanskje gå opp 2 størrelser da, grunnet det med midjen?

Skrevet

Flott informasjon! :)

Da bør menn kanskje gå opp 2 størrelser da, grunnet det med midjen?

Meh, litt usikker... Jeg er dame selv, og de gangene jeg har kjøpt herretights har jeg bare gått ned en størrelse. 

Skrevet

Meh, litt usikker... Jeg er dame selv, og de gangene jeg har kjøpt herretights har jeg bare gått ned en størrelse. 

Forstår. Men herretights til dame blir anderledes enn dametights til herre, grunnet at herretights ikke er sydd med like vid midje.

TS: Jeg ville satset på å gå opp 2 størrelser i forhold til det du bruker i herrestr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...