AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 Litt utblåsning. Jeg er ei jente på 20 år som aldri har hatt kjæreste. Jeg må helt ærlig innrømme at det finnes en redsel for å "ende opp alene" selv om jeg er så ung. Moren min begynner å mase mer og mer, og når vi snakker sammen spør hun "har du ikke fått deg kjæreste enda?"Mange av mine venninner er i stabile forhold nå. Noen er i gang med kjøp av leilighet og alt. De fleste av disse er sammen med sine "high school sweethearts", altså kjæresten fra videregående, noen har møtt dem via jobb og faktisk noen få fra Tinder.Jeg lurer på hvor folk egentlig finner en "å date"? Er nettet siste utvei for meg? Føler nemlig jeg har alle odds mot meg..1. Jeg studerer et jente-dominert studium2. Det er et prestisjestudium, dagene går til å sitte og lese i lesesalen. Derav har jeg ikke tid til å ha/møte noen via en jobb heller3. På fritiden liker jeg å trene, hittil ingen som har "sjekket" meg opp, alle er jo opptatt med sitt på treningsstudio ?4. Jeg går ut på byen og kommer i snakk med noen gutter der. Får oppmerksomhet. Men jeg har ikke tro på at man kan finne noen å inngå et seriøst forhold med, jeg klarer bare ikke å tenke meg at en gutt med alkohol i blodet er ute etter noe mer enn et one night stand. Det svekker på selvtilliten. Jeg føler meg rett og slett ikke attraktiv nok. Jeg har så lyst på en kjæreste! Og jeg er absolutt ikke kresen heller. Jeg vil bare ha en gutt som holder rundt meg og alle de kjæreste-tingene jeg ikke har opplevd.. Anonymkode: 3082f...8bd 1
Summers Skrevet 8. november 2015 #2 Skrevet 8. november 2015 Vet ikke hvilket studie du går på, men mange av de kvinnedominerte prestisjestudiene kommer jo nærmest med kjærestegaranti, men du må jo selvsagt være litt på.
Katten.2.0 Skrevet 8. november 2015 #3 Skrevet 8. november 2015 Du må gjøre deg tilgjengelig. Er du sykt opptatt er du mindre tilgjengelig.FYI: Du kan finne noen gode karer på byen òg