AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 Europa er døende. Vår kultur er døende. Freden og roen er døende. Offentlig samfunnsstruktur forsvinner, og kun de som har råd vi fø skikkelig skole, helsehjelp, sikkerhet. Korrupsjonen kommer til å skyte i været. Gatene kommer til å bli utrygge, særlig for hvite og særlig for hvite kvinner. Det blir alle for seg selv og sine. Kvinner vil miste sin frihet, og bli fanget i hjemmet fordi det er farlig for dem å ferdes alene. Vårt folkeslag vil bli spyttet på, hundset og ønsket utryddet. Vi blir de nye "jødene". Vi vil bli diskriminert, undertrykket og forsøkt jaget og myrdet i vårt eget land. Jeg klarer ikke å se på at dette nærmer seg litt og litt for hver dag som går. Til neste år kommer utviklingen til å få enda større fart enn i år. Vi ender opp som noe som ligner et u-land i midt-østen. Et u-land der vårt folkeslag, våre idealer og vår kultur er sett på som en uting. Jeg karer ikke å se på at Europa dør sakte ut. Jeg tåler ikke denne utliviklingen. For hver dag jeg ser Europa dø litt mer, så ønsker jeg litt mer å dø selv også. Jeg gråter nesten hver dag og gruer meg. Hvorfor må folk komme hit og forvandle Europa til et høl? Hvis de ikke liker det hjemme så kan de heller fikse hjemlandet i steden for å gjøre Norge til samme dritten! Jeg vil bo i Norge, ikke Afghanistan! Jeg vil bo i Europa, ikke midt-Østen!Jeg trenger noen trøstende ord og litt mot i denne ufattelige tragedien. Jeg klarer snart ikke mer. Er det en sjel her inne som føler på noe av det samme? Finnes det noen trøst? Anonymkode: 30407...aee 12
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #2 Skrevet 8. november 2015 Herregud, innvandringskritikerne har blitt en parodi på seg selv. Anonymkode: d7434...a48 12
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #3 Skrevet 8. november 2015 Jeg trenger noen trøstende ord og litt mot i denne ufattelige tragedien. Jeg klarer snart ikke mer. Er det en sjel her inne som føler på noe av det samme? Finnes det noen trøst?Anonymkode: 30407...aeeJeg tror kanskje du finner et par som mener noenlunde det samme i aktueltforumet? Anonymkode: fe341...867 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #4 Skrevet 8. november 2015 Jeg føler det akkurat på samme måte. Jeg er ikke rasist, men Norge som har vært så fint og fredelig forvandles nå til noe ukjent. Orker ikke bo her mer, klarer det ikke. Ser ingen fremtid i dette landet, som gir mer til flyktninger enn til sine egne. Som gir mer i bistand enn til de eldre. Se på den eldre generasjon, gå rundt på et eldrehjem, se på slitte skoler i landet, se hvor lite ressurser vi egentlig utnytter i verdens "rikeste" land. Det er forferdelig! Vi må stå sammen om dette, men det er jo for sent. Verden går under. Vi må redde folket der de er, det at alle må flykte er IKKE løsningen! I Syria fortsetter slaktingen av mennesker!! Ingen fortjener det livet de har, men hvor REDD er de når de kommer hit og klager over mat, renhold og geografi... Fremtiden vår er nå ikke et resultat av norsk kulturarv, men et multikulturelt og UTRYGT land. Skammer meg over hva verden har blitt, og USA er den store syndebukken. Jeg er redd. Veldig, veldig redd. Anonymkode: 3732f...cea 7
sommermor Skrevet 8. november 2015 #5 Skrevet 8. november 2015 Europa er døende. Vår kultur er døende. Freden og roen er døende. Offentlig samfunnsstruktur forsvinner, og kun de som har råd vi fø skikkelig skole, helsehjelp, sikkerhet. Korrupsjonen kommer til å skyte i været. Gatene kommer til å bli utrygge, særlig for hvite og særlig for hvite kvinner. Det blir alle for seg selv og sine. Kvinner vil miste sin frihet, og bli fanget i hjemmet fordi det er farlig for dem å ferdes alene. Vårt folkeslag vil bli spyttet på, hundset og ønsket utryddet. Vi blir de nye "jødene". Vi vil bli diskriminert, undertrykket og forsøkt jaget og myrdet i vårt eget land. Jeg klarer ikke å se på at dette nærmer seg litt og litt for hver dag som går. Til neste år kommer utviklingen til å få enda større fart enn i år. Vi ender opp som noe som ligner et u-land i midt-østen. Et u-land der vårt folkeslag, våre idealer og vår kultur er sett på som en uting. Jeg karer ikke å se på at Europa dør sakte ut. Jeg tåler ikke denne utliviklingen. For hver dag jeg ser Europa dø litt mer, så ønsker jeg litt mer å dø selv også. Jeg gråter nesten hver dag og gruer meg. Hvorfor må folk komme hit og forvandle Europa til et høl? Hvis de ikke liker det hjemme så kan de heller fikse hjemlandet i steden for å gjøre Norge til samme dritten! Jeg vil bo i Norge, ikke Afghanistan! Jeg vil bo i Europa, ikke midt-Østen!Jeg trenger noen trøstende ord og litt mot i denne ufattelige tragedien. Jeg klarer snart ikke mer. Er det en sjel her inne som føler på noe av det samme? Finnes det noen trøst?Anonymkode: 30407...aeeKrigen i Syria og konflikten i Afghanistan er ufattelige tragedier. Det samme er alle andre kriger og konflikter her i verden. Selvfølgelig må Europa ta i mot flyktninger, det sier seg selv. Nabolandene tar alltid i mot mer enn Norge. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #6 Skrevet 8. november 2015 Jeg føler det akkurat på samme måte. Jeg er ikke rasist, men Norge som har vært så fint og fredelig forvandles nå til noe ukjent. Orker ikke bo her mer, klarer det ikke. Ser ingen fremtid i dette landet, som gir mer til flyktninger enn til sine egne. Som gir mer i bistand enn til de eldre. Se på den eldre generasjon, gå rundt på et eldrehjem, se på slitte skoler i landet, se hvor lite ressurser vi egentlig utnytter i verdens "rikeste" land. Det er forferdelig! Vi må stå sammen om dette, men det er jo for sent. Verden går under. Vi må redde folket der de er, det at alle må flykte er IKKE løsningen! I Syria fortsetter slaktingen av mennesker!! Ingen fortjener det livet de har, men hvor REDD er de når de kommer hit og klager over mat, renhold og geografi... Fremtiden vår er nå ikke et resultat av norsk kulturarv, men et multikulturelt og UTRYGT land. Skammer meg over hva verden har blitt, og USA er den store syndebukken. Jeg er redd. Veldig, veldig redd.Anonymkode: 3732f...ceaDa er vi to. Jeg forstår deg veldig godt. Jeg er også veldig redd. Jeg ønsker ikke denne utviklingen, men vet ikke hva jeg skal gjøre for å prøve å stoppe og reversere den. Det er umulig. Jeg gir snart opp både Norge og livet. Skulle ønske at våre politikere og velgere så mer til Japan når det gjelder å ta vare på egen befolkning, stoppe innvandringen, investere i kunnskap og teknologi for å skape arbeidsplasser og å holde på egen kultur og tradisjoner samtidig som man tilpasser seg den moderne verden. Vi har sjangsen til å investere for fremtidens trange kår nå. Vi lar sjangsen gå fra oss, og bruker i stedet pengene på en massemigrasjon fra ukulturer samtidig som vi legger det norske på alteret. Vi burde strebe etter å være et trygt Norge og ikke et new Afghanistan med vold, korrupsjon, arbeidsledighet og null framtid. Anonymkode: 30407...aee 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #7 Skrevet 8. november 2015 Krigen i Syria og konflikten i Afghanistan er ufattelige tragedier. Det samme er alle andre kriger og konflikter her i verden. Selvfølgelig må Europa ta i mot flyktninger, det sier seg selv. Nabolandene tar alltid i mot mer enn Norge.Jeg ser ikke hvordan dette er en selvfølge. Det eneste jeg ser på som en selvfølge er å stoppe våpensalg og milirære aksjoner som er med på å gjøre situasjonen verre. Men jeg ser ingen grunn til at hundretusener av mennesker skal komme hit. Anonymkode: 30407...aee 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #8 Skrevet 8. november 2015 Jeg ser at tråden ble flyttet fra "vi som sørger" til aktuelt-forumet på grunn av avsporinger. Dette er synd, for det er nettopp trøst vi trenger. Anonymkode: 30407...aee 2
kykeliky Skrevet 8. november 2015 #9 Skrevet 8. november 2015 Europa er døende. Vår kultur er døende. Freden og roen er døende. Offentlig samfunnsstruktur forsvinner, og kun de som har råd vi fø skikkelig skole, helsehjelp, sikkerhet. Korrupsjonen kommer til å skyte i været. Gatene kommer til å bli utrygge, særlig for hvite og særlig for hvite kvinner. Det blir alle for seg selv og sine. Kvinner vil miste sin frihet, og bli fanget i hjemmet fordi det er farlig for dem å ferdes alene. Vårt folkeslag vil bli spyttet på, hundset og ønsket utryddet. Vi blir de nye "jødene". Vi vil bli diskriminert, undertrykket og forsøkt jaget og myrdet i vårt eget land. Jeg klarer ikke å se på at dette nærmer seg litt og litt for hver dag som går. Til neste år kommer utviklingen til å få enda større fart enn i år. Vi ender opp som noe som ligner et u-land i midt-østen. Et u-land der vårt folkeslag, våre idealer og vår kultur er sett på som en uting. Jeg karer ikke å se på at Europa dør sakte ut. Jeg tåler ikke denne utliviklingen. For hver dag jeg ser Europa dø litt mer, så ønsker jeg litt mer å dø selv også. Jeg gråter nesten hver dag og gruer meg. Hvorfor må folk komme hit og forvandle Europa til et høl? Hvis de ikke liker det hjemme så kan de heller fikse hjemlandet i steden for å gjøre Norge til samme dritten! Jeg vil bo i Norge, ikke Afghanistan! Jeg vil bo i Europa, ikke midt-Østen!Jeg trenger noen trøstende ord og litt mot i denne ufattelige tragedien. Jeg klarer snart ikke mer. Er det en sjel her inne som føler på noe av det samme? Finnes det noen trøst?Anonymkode: 30407...aeeTakk for velskrevet innlegg som uttrykker det mange føler. Noen trøst har jeg ikke. Men det er lov å kjempe for det man har kjært...... 4
Drizzt Skrevet 8. november 2015 #10 Skrevet 8. november 2015 Du er ikke alene, TS. Heldigvis finnes det land som fortsatt vil bevare sine vestlige identitet og kultur, men ikke i Europa, slik jeg ser det. 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #11 Skrevet 8. november 2015 Herregud, innvandringskritikerne har blitt en parodi på seg selv. Anonymkode: d7434...a48Jeg synes at det er dårlig gjort å latterliggjøre vår bekymring og sorg. Anonymkode: 30407...aee 5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #12 Skrevet 8. november 2015 Du er ikke alene, TS. Heldigvis finnes det land som fortsatt vil bevare sine vestlige identitet og kultur, men ikke i Europa, slik jeg ser det.Jeg skulle ønske at jeg var en etnisk Japaner i Japan. Det er trist at etniske Nordmenn ikke skal få lov til å ha sitt eget land. Anonymkode: 30407...aee 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #13 Skrevet 8. november 2015 Dette innlegget fant jeg fra 2011 og nå renner begeret over for oss som elsker Norge, litt skrivefeil, men siden våre asylanter kan bli frustrerte så kan vel vi også bli det, jeg tror dette innlegget er skrevet i affekt. Jeg kjenner det så godt igjen fra mine unge dager i København, vi var på grønne konseter i Parken, fulle av vin og glede. Jeg kunne danse beruset hjem i sommernatta i lyse sommerkjoler, det får dere unge damer aldri oppleve. Og det er så ufattelig trist.Link: http://www.opplystemuslimer.no/2011/04/03/hvorfor-er-nordmenn-sa-skeptiske/#comments Jeg ønsker kun å utrykke min redsel,forakt og skam over det samfunnet jeg og min gennerasjon har skapt. En gang for en evighet siden i en annen tid snek vi oss ut for å dra til «lokale»Vi dansa, drakk og gjorde som ungdomer i hele Norge. Vi delte en flaske blankt,blandet med pærebrus fra oskar sylte, i den lyse nordmørsnatta. Vi sov der ute sammen eller alene drita under en busk. Våknet neste dag fyllesyke med haupin. Vi var ikke bedre enn ungdommen i dag og gjorde det uten redsel, hvorfor ikke? hva galt kunne hende? vi hadde ingen tanker om at det var farlig, feil. Jeg bor i Oslo i dag har bodd her lenge. Jeg tenker på en gang da jenter kunne gå hjem en varm sommernatt uten redsel, føle seg fri og lykkelig og usårbar som bare tennåringer kan. Nå vet jeg ikke, jeg ser at den friheten min gennerasjon hadde er tapt, aldri mere vill unge jenter føle seg helt fri, at denne friheten er tapt for altid. Jeg har sovet litt dårlig etter at jeg leste om den unge jenta fra rosenborg. Jeg har vært sint trist og skamfull. Vi utflyttere burde fortalt dere hva som foregår her i Oslo. Vi har noe som heter voldtektsbølgen, like normal som våren, den blir litt værre, litt kraftigere år for år. Vi burde ha fortalt dere at det ikke går over og at friheten er tapt for alltid. Vi burde fortalt at dette er bare begynnelsen. Vi burde fortalt dere at her er det mange årskull av jenter som aldri fritt har kunnet spasere hjem en varm sommernatt, full av vin og glede. Vi burde fortalt dere om de Norske flykningene, som av hensyn til barna flykter fra gettoen. Vi burde fortalt dere om jenter som farger håret svart for ikke å bli kalt hore på skolen og gata.Vi mistet friheten sakte mens vi gikk og trodde at de nye ville integrere seg, at frihet, likestilling og demokrati ville gjøre dem til gode mennesker. Vi viste jo at noen råtne epler ville komme, men håpet alt vill bli bra. Men alt ble bare værre. Jeg inser at dialog er en umulig løgn når små barn kaller voksne Norske mødre horer uten at foreldrene reagerer. Jeg inser at når skoler ikke har Norske elever har det en forklaring. Jeg inser at for vær voldtektsforbryter som tas kommer det 3 nye. Jeg inser at vi har fått inn en kultur i Norge som sakte dreper alle de friheter vi tok som en selvfølge. En kultur som lærer unger at ærbare damer skal dekke seg, ikke gå alene, gifte seg kunn med rettroende menn. Kulturer fra steder hvor damer ikke beveger seg utenfor huset uten burka og mannlig følge. Vi har blitt hjernevasket til å tro at dette ikke er et problem, at guttene fra disse familiene vil respektere Norske jenter, at svineriet ble lagt igjenn ved svinesund. Norge er ett lite land, er Oslo utrygg vil snart alle steder bli utrygge. Om vi ønsker at kommende gennerasjoner skall ha de friheter vi tok som en selvfølge må vi handle nå, ikke vente til problemene som snart er uløselige skall lamme oss. Ikke tro at kulturer uten frihet og likestilling kan integreres. Ikke tro at politiet kan ordne opp, tro meg de kan ikke det! Ikke tro at feministene på venstresiden vil»ta natta tilbake» eller demonstrere for den uskyldige Norske gutten som blir knivstukket.Ikke tro at penger og villa er viktigere enn jenters frihet. Ikke tro at det vill ordne seg. Deler av Oslo er tapt til en kultur som er farligere for oss enn de min bestefar dro i krig mot. Fordi den forsvares av en elite som ikke greier å se realitetene, som ikke ser utviklingen i resten av Europa, som lærer skolebarn om Fn`s dag for…. men ikke at det finnes kulturer som forsvarer en absurd ære med trusler og vold. Som forteller om stakars traumatiserte menn, akurat som om psykose oppstår plutselig blandt grupper av menn. Kulturer som ser på oss som fluer på en dritt, som en dag vil være for mange til at vi kan «ta natta tilbake». Fakta om utviklingen i Frankrike og resten av Europa blir holdt tilbake av de store mediene, som yppersteprester fra en døende religion roper de enda ut budskapet om at alt blir bra, dialog, dialog. presidenten i Frankrike, statsministrene i Engeland Nederland og Danmark og rikskansleren i Tyskland har alle sagt at det multikulturelle samfunn ikke fungerer, som pilatus vasker de sine hender. Jeg håper at frihetselskende Nordmenn av alle farger og etnesiteter vil våkne og starte kampen om verdiene som er umistelige, viktigere enn penger. Chamberlain ofret Skjekernes frihet for fred og fikk krig. Har vi glemt historien, har vi glemt hva tolleranse for de inntolerante fører til? Har vi glemt alle som døde for at vi skall ha ytringsfrihet og demokrati, alle som er drept i kampen mot undertrykkende systemer og religioner. Patriakalske systemer overlever ikke kvinners frihet. Derfor er kampen , mange trodde var nesten vunnet, om kvinners frihet den viktigste. Taper vi den har vi tapt all frihet og spyttet på minnet om alle som kjempet for vår frihet. Jeg håper vi ikke ofrer flere jenter på multikulturens alter. Vi må ha en folkeavstemning om innvandring til Norge, denne kampen mener jeg er viktigere enn EU kampen. Jeg tror fremdeles at de fleste Nordmenn har bondevett nok til å kunne stoppe galskapen. Anonymkode: 3b42b...b61 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #14 Skrevet 8. november 2015 Nå har visst tråden blitt flyttet igjen. Fra aktuelt-forumet til "skråblikk og generaliseringer". Det er tydelig at noen moderatorer ikke tåler vår sorg, og helst ønsker tråden vekk. Anonymkode: 30407...aee 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #15 Skrevet 8. november 2015 Hvorfor får ikke denne tråden stå på aktuelt? Det er da vanvittig aktuelt! Anonymkode: 3b42b...b61 4
Pawn Hearts Skrevet 8. november 2015 #16 Skrevet 8. november 2015 Humanismen, det som i bunn og grunn definerer det europeiske, blir satt på prøve. Og den har allerede strøket til eksamen. Vi snakker i dag om et kollektivt oss og et kollektivt dem, som om slike begreper fremdeles har mening. I løpet av fire korte år har Fjordmans verdensbilde blitt den rådende myten. Rasjonaliteten har alltid vært en illusjon, så den er det ingen grunn til å sørge over. Nå ser vi sannheten i det dialektiske historiesynet: Sivilisasjonen bærer i seg sin egen motsetning, og vi er på vei inn i barbariet. 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #17 Skrevet 8. november 2015 Kjære ts, jeg føler det samme som deg og er redd for fremtiden. Fant for en uke siden ut ar jeg er gravid. Jeg har lenge ønsket meg barn, men gråter over hvor egoistisk jeg er som velger å få barn som må vokse opp i det nye samfunnet. Jeg er redd for barnets fremtid og forstår ikke hvorfor ikke grensene er sperret?! Vi skulle ta imot flyktninger, da ikke 99% yngre menn som garantert ikke alle er fra Syria. Mange av disse er lykkejegere og økonomiske emigranter, de er IKKE flyktninger, da hadde de aldri klaget på Internett (??). Anonymkode: 93cd7...7a1 6
Drizzt Skrevet 8. november 2015 #18 Skrevet 8. november 2015 (endret) Jeg skulle ønske at jeg var en etnisk Japaner i Japan. Det er trist at etniske Nordmenn ikke skal få lov til å ha sitt eget land. Anonymkode: 30407...aeeDette handler ikke kun om Norge. Dette er endringer som omfatter hele Europa. Rart at tråden ble flyttet fra Aktuelle saker. Dette er høyst aktuelt, men i typisk KG ånd feies viktige debatter under teppet. Endret 8. november 2015 av Drizzt 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #19 Skrevet 8. november 2015 Kjære ts, jeg føler det samme som deg og er redd for fremtiden. Fant for en uke siden ut ar jeg er gravid. Jeg har lenge ønsket meg barn, men gråter over hvor egoistisk jeg er som velger å få barn som må vokse opp i det nye samfunnet. Jeg er redd for barnets fremtid og forstår ikke hvorfor ikke grensene er sperret?! Vi skulle ta imot flyktninger, da ikke 99% yngre menn som garantert ikke alle er fra Syria. Mange av disse er lykkejegere og økonomiske emigranter, de er IKKE flyktninger, da hadde de aldri klaget på Internett (??). Anonymkode: 93cd7...7a1Jeg synes ikke at krig eller fattigdom er grunn nok til å få komme til Europa. Da er man godt nok hjulpet i en flyktningeleir i nærområdene. Man bør være personlig forfulgt for å få komme til Europa, og da på grunn av politiske meninger som vi kan leve med her. F.eks muslimske ekstremister eller voldelige opprørere bør ikke få opphold her, selv om de forfølges, fordi deres ekstremistiske og voldelige syn ikke er innenfor ytringsfrihetens og lovens grenser. Mennesker som Mulla Krekar bør bes snu i døra. Det samme gjelder unge, arbeidsledige menn, og andre fattige som mener de ikke har noen fremtid hjemme. Man skal være personlig forfulgt for politiske meninger som ikke er ulovlige for å få komme mener jeg. Anonymkode: 30407...aee 2
Gjest Skrevet 9. november 2015 #20 Skrevet 9. november 2015 Tråden er ryddet for bilder med opphavsrett.Harley Quinn, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå