AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 Husker ikke navnet på den, men om jeg husker riktig hadde de bare den der. Den var litt oljete, noe jeg egentlig ikke liker, men har fått tørre utslett i ansiktet så det er vel egentlig bare lurt å bruke en foundation med olje i. Anyways, tilbake til poenget, noen som har den? fornøyd? Dekker den hele dagen? Har dere fått uren hud av den? Noe annet å tilføye? Har brukt en fra isadora til nå. Fornøyd med den og forsåvidt. Anonymkode: 6a486...277
Tinuwiel Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Kjøpte den fra Body Shop for en stund tilbake. Selgeren anbefalte en farge hun mente passet til meg, hun nevnte også at det var litt oransje tone i den lyseste, så jeg valgte meg til å gå for hakket mørkere. Den ene gangen jeg brukte den var jeg veldig fornøyd med hvordan den var å føre på å hvordan den føltes på huden. Men ingen ting kan kompensere for at jeg så ut som en gulrot! Knall oransje når jeg kom ut i sollyset dessverre. Vet ikke om det er gjort noe endringer på den siden den tid, men ville iallefall testa på hånden å så tatt turen ut i dagslys før jeg hadde kjøpt igjen
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Kjøpte den fra Body Shop for en stund tilbake. Selgeren anbefalte en farge hun mente passet til meg, hun nevnte også at det var litt oransje tone i den lyseste, så jeg valgte meg til å gå for hakket mørkere. Den ene gangen jeg brukte den var jeg veldig fornøyd med hvordan den var å føre på å hvordan den føltes på huden. Men ingen ting kan kompensere for at jeg så ut som en gulrot! Knall oransje når jeg kom ut i sollyset dessverre. Vet ikke om det er gjort noe endringer på den siden den tid, men ville iallefall testa på hånden å så tatt turen ut i dagslys før jeg hadde kjøpt igjen Var akkurat det hun i butikken anbefalte meg også, å ta et hakk mørkere, men jeg vet selv at jeg må ha det lyseste de har som regel. Er bedre å bomme med et hakk for lyst enn et hakk for mørkt. Anonymkode: 6a486...277
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå