Gå til innhold

Elektriske kubbelys og telys

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen elektriske kubbelys, men synes ikke lyset på dem er fine. Synes de er altfor kalde i fargen. 

Noen som har noen tips til kubbelys/telys som ser relativt ekte ut?

Anonymkode: 0ff6c...ea7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett noen jeg syntes var relativt greie på Clas Olson.. Kjøpte elektriske t-lys på nille, disse var litt grønne i begynnelsen, og så ble de bare utrolig tamme og kjedelige.

Skrevet

Synes det er vanskelig å se den virkelig fargen i butikken, for det er så lyst der. Får kanskje noen rare og mistenkelig blikk om jeg tar lyset under jakken for å se. ;) 

Men takk for svar, skal sjekke ut Clahs Olson

Skrevet

Vet at de har noen på Plantasjen.

Anonymkode: 292c3...adc

Skrevet

Coop Obs har noen med bevegelig flamme. Men batteritypen synes jeg også påvirker flammen. Vi har fra Europris, de synes jeg er ok i lyslykter. 

Anonymkode: c4bc4...932

• Liker 1
Skrevet

Coop obs hadde noen utrolig fine. De var skikkelig varme og hadde sånn bevegelig flamme :)

Skrevet

Coop obs hadde noen utrolig fine. De var skikkelig varme og hadde sånn bevegelig flamme :)

Lyser de skikkelig? Har sett på disse med bevegelig flamme, men det ser ut som de lyser dårlig. Men igjen så kan det være belysningen i butikken som lurer meg.

Skrevet

Lyser de skikkelig? Har sett på disse med bevegelig flamme, men det ser ut som de lyser dårlig. Men igjen så kan det være belysningen i butikken som lurer meg.

Som regel er det belysningen i butikken. Den er så skarp at man ikke helt får med seg farger på en "god" måte. Deriblant at lyset er dempet noe i prøverom. 

Jernia selger noen fine kubbelys nå, noe i voks og noe i plastikk. Varme i fargen, bevegelig flamme og lyser som et lys. 

Skrevet

Som regel er det belysningen i butikken. Den er så skarp at man ikke helt får med seg farger på en "god" måte. Deriblant at lyset er dempet noe i prøverom. 

Jernia selger noen fine kubbelys nå, noe i voks og noe i plastikk. Varme i fargen, bevegelig flamme og lyser som et lys. 

Takk, skal se på dem. :) 

Synes det er viktig at fargen er varm.

Skrevet

Jeg kjøpte noen på Bohus hin dagen, de ser veldig ekte ut :)

Anonymkode: 84fbd...f13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...