AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 Jeg har noen elektriske kubbelys, men synes ikke lyset på dem er fine. Synes de er altfor kalde i fargen. Noen som har noen tips til kubbelys/telys som ser relativt ekte ut? Anonymkode: 0ff6c...ea7
melatonin Skrevet 8. november 2015 #2 Skrevet 8. november 2015 Jeg har sett noen jeg syntes var relativt greie på Clas Olson.. Kjøpte elektriske t-lys på nille, disse var litt grønne i begynnelsen, og så ble de bare utrolig tamme og kjedelige.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #3 Skrevet 8. november 2015 Synes det er vanskelig å se den virkelig fargen i butikken, for det er så lyst der. Får kanskje noen rare og mistenkelig blikk om jeg tar lyset under jakken for å se. Men takk for svar, skal sjekke ut Clahs Olson Anonymkode: 0ff6c...ea7
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #4 Skrevet 8. november 2015 Vet at de har noen på Plantasjen. Anonymkode: 292c3...adc
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #5 Skrevet 8. november 2015 Coop Obs har noen med bevegelig flamme. Men batteritypen synes jeg også påvirker flammen. Vi har fra Europris, de synes jeg er ok i lyslykter. Anonymkode: c4bc4...932 1
Pepperbiff Skrevet 8. november 2015 #6 Skrevet 8. november 2015 Coop obs hadde noen utrolig fine. De var skikkelig varme og hadde sånn bevegelig flamme
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #7 Skrevet 8. november 2015 Coop obs hadde noen utrolig fine. De var skikkelig varme og hadde sånn bevegelig flamme Lyser de skikkelig? Har sett på disse med bevegelig flamme, men det ser ut som de lyser dårlig. Men igjen så kan det være belysningen i butikken som lurer meg. Anonymkode: 0ff6c...ea7
dillyduzit Skrevet 8. november 2015 #8 Skrevet 8. november 2015 Lyser de skikkelig? Har sett på disse med bevegelig flamme, men det ser ut som de lyser dårlig. Men igjen så kan det være belysningen i butikken som lurer meg.Anonymkode: 0ff6c...ea7Som regel er det belysningen i butikken. Den er så skarp at man ikke helt får med seg farger på en "god" måte. Deriblant at lyset er dempet noe i prøverom. Jernia selger noen fine kubbelys nå, noe i voks og noe i plastikk. Varme i fargen, bevegelig flamme og lyser som et lys.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #9 Skrevet 8. november 2015 Som regel er det belysningen i butikken. Den er så skarp at man ikke helt får med seg farger på en "god" måte. Deriblant at lyset er dempet noe i prøverom. Jernia selger noen fine kubbelys nå, noe i voks og noe i plastikk. Varme i fargen, bevegelig flamme og lyser som et lys. Takk, skal se på dem. Synes det er viktig at fargen er varm. Anonymkode: 0ff6c...ea7
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #10 Skrevet 9. november 2015 Jeg kjøpte noen på Bohus hin dagen, de ser veldig ekte ut Anonymkode: 84fbd...f13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå