Gå til innhold

Garnier ansiktskrem?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som har prøvd en eller flere av Garniers ansiktskremer, og vil fortelle om de er ok eller ikke?

Har blandingshud.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil ha noe billig, burde du heller gå på apoteket, spør du meg. Billige kremer er som oftest overparfymerte, rett og slett.

Gjest Tristessa
Skrevet

Æsj, den lukter fælt! Kunstig grønn-eplelukt. Æsj.

Gjest Anonymous
Skrevet

Prøv heller apotektet eller body shop, hvis du skal ha billige kremer. Hadde en krem som heter Vitamin E fra body shop en gang, den var god. Ellers har jo den billige engelske kjeden No7 fått gode kritikker.

Gjest stine, uinnlogget
Skrevet

Alle garnier produkter er noe shit spör du meg! Og til ansiktet er de uduglige. Har du blandingshud anbefaler jeg deg og holde deg LANGT unna.

Alt for mye parfyme og mineralolijer som ikke får huden din i balanse iallefall.

Som mange har skrevet för meg, gå til apoteket eller helsekost hvis du ikke önsker å legge mye penger i en krem! :)

Skrevet

Har prøvd både den grønne og den orange - ikke fornøyd med noen av dem. Underlig konsistens, og huden får et seigt belegg etter påføring.

Selvom de er billige, så er de ikke verdt pengene...

K

Skrevet

Garnier er et drittmerke. Hadde glemt fuktighetskrem på ferie, og kjøpte en fra Garnier...måtte kaste den etter noen dager. Ekkel lukt som fortalte at 99% må ha vært parfyme i kremen. La seg som en hinne på huden (sikkert pga mineralolje).

Skrevet

Jeg fikk den orange serien (ansiktskrem og ansiktsvask) i gave. Huden reagerte litt på kremen (fikk litt uren hud) i begynnelsen men jeg brukte da opp både den og vasken. Men jeg følte de var litt for overparfymerte og at de gjorde ansiktet mer stivt enn mykt. Jeg har ikke kjøpt de igjen selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...