AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 Har noen få veldig små sprengte blodkar. Er nesten ikke noe å snakke om, men finnes det noen kremer som evt kan fjerne dette?Har prøvd elektrolyse til en hudpleier, men skal jeg være ærlig så jeg ikke noen forskjell. Anonymkode: a8378...3c4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #2 Skrevet 8. november 2015 Følger tråden for lurer på det samme. Takk for at du deler erfaringa di med elektrolyse, har lest litt om det.Har noen små sprengte blodkar i ansiktet jeg gjerne vil ha vekk da det ser ut som urenheter / rødt..Håper flere kan svare ! Anonymkode: 876c1...e04
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #3 Skrevet 8. november 2015 Jeg og håper at noen her kanskje har noen råd! Anonymkode: a8378...3c4
Professor Orm Skrevet 8. november 2015 #4 Skrevet 8. november 2015 Laser hos kosmetisk sykepleier. Fungerer mye bedre enn elektrolyse, spør du meg! Hvis det ikke er snakk om så mange, er det ikke så dyrt heller.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #5 Skrevet 8. november 2015 Det er bare to det er snakk om til meg. Men jeg tror jeg styrer unna alt som har med laser og elektrolyse og prøver å håpe på at det finnes en krem eller noe liknende. :-) Anonymkode: a8378...3c4
Professor Orm Skrevet 8. november 2015 #6 Skrevet 8. november 2015 Det er bare to det er snakk om til meg. Men jeg tror jeg styrer unna alt som har med laser og elektrolyse og prøver å håpe på at det finnes en krem eller noe liknende. :-)Anonymkode: a8378...3c4jeg må dessverre skuffe deg, det finnes garantert ikke. Hvorfor så skeptisk til laser? Jeg anbefaler det på det varmeste
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #7 Skrevet 9. november 2015 Jeg tar laser på sprengte blodkar, funker veldig bra! Jeg tror ikke en krem kan fjerne blodårer som er under huden. Hvis du bor i nærheten av Essens Dagspa ville jeg tatt laser der. Anonymkode: 66109...118
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå