AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 I nåværende stund er jeg svært anspent, stresset og engstelige. Om to uker skal jeg og samboen min besøke min familie i utlandet. På grunn av ting som har skjedd i min barndom så har jeg distansert meg selv fra min familie i alla år og jeg blir anspent, engstelige, stresset og lett irritert av å vare i nærheten av de. Min familie har aldri klart å forstå hvorfor jeg føler slik jeg gjør og ofte kommer de med noen snodig kommentar med den hensikt at jeg skal skamme meg øve at jeg "behandler" de på den måte som jeg gjør. Jeg føler meg ikke kjærlighetsfull øve min familie og det forverrer min angst og anspenthet når de viser kjærlighet øve meg. Det er cirka et halvt år siden jeg møtte de sist og jeg merker at angsten er verre for hver gang. Akkurat nå er jeg bekymret for den ekstra oppmerksomhet og kjærlighet jeg vil bli badet i når jeg besøker de på grunn av svangerskapet, og det er noe jeg føler jeg ikke er i stand til å takle overhode. Jeg er redde at jeg skal klikke, begynne å hylgrine og ta neste fly hjem om vi drar. Jeg er også bekymret for at den enorme stresset jeg føler nå og vil føle vil påvirke fostrene jeg bærer på.Noen som kan komme med råd? Anonymkode: f0364...67a
GammelKaktus Skrevet 8. november 2015 #2 Skrevet 8. november 2015 Ikke reis Dette er vel ikke noe dere er nødt til? Jeg regner med du har en veldig god grunn for at du har distansert deg fra dem, og da er jo kanskje ikke dette tidspunktet det beste å treffe dem igjen på. Når dette er noe du blir stressa og angstfylt av så hadde jeg latt være å reise med god samvittighet. Ta en prat med mannen din om hvordan du føler deg, går ut i fra at han ikke vil utsette deg og babyene i magen for noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå