Gjest Lady Mondegreen Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 Jeg har noen greie produkter til bruk i vått/fuktig hår for å samle det tørre og uregjerlige brusehåret mitt, men jeg skulle gjerne hatt noe som var egnet til gjenoppfriskning dagen etter hårvask også. Jeg ser for meg at en krysning mellom voks og gele kunne vært noe. Er det noen her som har noen gode tips til hva jeg kan prøve?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Hår er veldig individuelt, men jeg har også hår som lett kruser seg, så kanskje min metode også er noe for deg: Hvis jeg har en "bad hair day" en dag eller to etter at jeg har vaska det, bruker jeg å ta litt olje i håret (f.eks. ren rose-, argan- eller kokosolje), sprayer deretter på en blanding av vann og hårgele (kan også bruke stylingkrem), og til slutt har jeg i litt leave-in balsam. Etterpå lar jeg håret være i fred, hvis jeg "røsker" rundt i det blir det bare brusete igjen. Hvis du har krøllete hår kan du ta en titt på denne siden: http://www.naturallycurly.com/curlreading/curly-hair-care-methods/tips-for-second-day-hair/ Anonymkode: dfd8d...03b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå