AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 I dag tenkte jeg å gå langt utenfor komfortsonen min. Jeg har tidligere vært kjempefeig og avvist folk før de har hatt mulighet til å avvise meg, det har ført til at jeg har vært redd for følelser og egentlig aldri har blitt avvist selv.Jeg har en fuckfriend, som jeg liker.. tror jeg. Og det er stor fare for at dette ikke er gjensidig, men jeg har bestemt meg for å bli tøffere.Så i dag kommer jeg til å si rett ut at jeg liker han, jeg kommer til å fortelle at jeg har følelser. Og jeg blir sikkert avvist som bare pokker! Jeg går sikkert på tidenes smell, men jeg er i allefall mye tøffere enn jeg noensinne har vært tidligere. Så det er vel noe å være stolt over?Håper dere er klar for noen sutretråder senere i kveld... Ønsk meg lykke til:) Anonymkode: abdbe...c41 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #2 Skrevet 8. november 2015 Kjempebra! Lykke til!! Anonymkode: ab829...666 2
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 8. november 2015 #3 Skrevet 8. november 2015 (endret) Bra for deg! Jeg har også gått langt utenfor komfortsonen min et par ganger det siste året. Den ene gangen endte det med et brak, den andre gangen endte det svært godt, og jeg er like glad for begge sjansene jeg tok. Lykke til! Endret 8. november 2015 av Lady Mondegreen
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #4 Skrevet 8. november 2015 Jeg synes ikke du trenger å planlegge å komme med en erklæring. Slike ting bør komme naturlig. Og det virker som du har ganske mye motstand i deg mot dette. Du skriver også at du bare tror du liker han. Så jeg ville latt det ligge. Anonymkode: 67041...5b6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #6 Skrevet 8. november 2015 Bra for deg! Jeg har også gått langt utenfor komfortsonen min et par ganger det siste året. Den ene gangen endte det med et brak, den andre gangen endte det svært godt, og jeg er like glad for begge sjansene jeg tok. Lykke til! Takk! :D Går det ikke bra, så går det vel over;) Bra det gikk svært bra for deg den ene gangen!ts Anonymkode: abdbe...c41
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #7 Skrevet 8. november 2015 Kjempebra! Lykke til!!Anonymkode: ab829...666Takk for det! Jeg gruer meg litt.. ts Anonymkode: abdbe...c41
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #8 Skrevet 8. november 2015 Lykke til! Tusen takk! Ha en fin dag! ts Anonymkode: abdbe...c41
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #9 Skrevet 8. november 2015 Jeg synes ikke du trenger å planlegge å komme med en erklæring. Slike ting bør komme naturlig. Og det virker som du har ganske mye motstand i deg mot dette. Du skriver også at du bare tror du liker han. Så jeg ville latt det ligge.Anonymkode: 67041...5b6Jeg har mye motstand ja, fordi mitt naturlige valg ville vært å bare rømme og la det være. Men det er jo en feig løsning? Derfor tenker å gå imot alt jeg har gjort tidligere. Det jeg har gjort tidligere har jo uansett ikke fungert, så det kan vel ikke bli noe mer katastrofalt ved å gjøre det på denne måten? Ts Anonymkode: abdbe...c41
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #11 Skrevet 8. november 2015 Jeg har mye motstand ja, fordi mitt naturlige valg ville vært å bare rømme og la det være. Men det er jo en feig løsning? Derfor tenker å gå imot alt jeg har gjort tidligere. Det jeg har gjort tidligere har jo uansett ikke fungert, så det kan vel ikke bli noe mer katastrofalt ved å gjøre det på denne måten? TsAnonymkode: abdbe...c41Ok, gjør som du vil. Jeg er helt ulik deg, for jeg har aldri rømt fra noen jeg er interessert i. Jeg ville heller blitt i dette og tatt det rolig og følt meg frem. Man trenger jo ikke være fryktelig dramatisk. Anonymkode: 67041...5b6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #12 Skrevet 8. november 2015 Ok, gjør som du vil. Jeg er helt ulik deg, for jeg har aldri rømt fra noen jeg er interessert i. Jeg ville heller blitt i dette og tatt det rolig og følt meg frem. Man trenger jo ikke være fryktelig dramatisk.Anonymkode: 67041...5b6Er ikke dramatisk, men tenker at det er like greit å bare høre hvor skapet står? Så da tenker jeg at jeg kan hoppe i det, for så å hoppe videre til neste hvis det ikke var noe å hente her:) mulig det er en dårlig strategi, men det skader vel ikke å prøve tenker jeg. Man lærer så lenge man lever, en erfaring rikere! ts Anonymkode: abdbe...c41
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #13 Skrevet 8. november 2015 lykke til! Tusen takk for det!:) ts Anonymkode: abdbe...c41 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå