AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 Etter man har tatt PMU , hvor lenge bør man unngå sol? Har prøvd å lese litt på nettet, men fant ikke så mye. Takk på forhånd. Anonymkode: ec12d...c3a
KaraThrace Skrevet 8. november 2015 #2 Skrevet 8. november 2015 Det er vel generelt anbefalt å holde seg unna sterk sol, solarium, svømming i basseng, og generell svært varmt vann (badekar, steamdusj, etc) i alle fall de første to ukene, men helst 3-6 uker avhengig av hvor lang tid det tar før det er helt grodd og om du etterfyller flere ganger. Det er jo i og for seg et sår som man håper skal gro så pent som mulig slik at fargen sitter lenge
LeilaS Skrevet 8. november 2015 #3 Skrevet 8. november 2015 Jeg fikk beskjed om å holde meg unna sol i minst 2 uker. Skulle jeg til varmere strøk, så var sterk solkrem et must og gjerne solhatt.
tørkestativ Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 Helt til det er grodd. altså noen uker. Hvis du skal i solen før det, kan du bruke sunblock
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå