Gå til innhold

Jeans fra H&M

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som har erfaring med jeans fra H&M? Tenker da på passform og størrelse. Har faktisk aldri i mitt liv kjøpt derfra. Pleier som oftest å kjøpe fra Gina Tricot, Cubus og Bik Bok. 

Anonymkode: 43476...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt et par jeans fra HM. Den ene har jeg vært veldig fornøyd med! Kosta hele 199 kroner. Brukt den mye det siste året, og den er fortsatt fin. 

Den andre ble veldig stor etter noen få bruk, og dermed helt umulig. Den andre via seg også litt, men ikke like mye og ikke så mye at den har blitt rent for stor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre stretch jeans fra H&M. Alle billige - to til 199,- og en til 99,-. De er alle faktisk mye bedre enn dyrere modeller fra Bik Bok, Cubus og Dr. Denim. Hos disse har jeg betalt 699,- for bukser som rakner eller mister passform med en gang, mens buksene fra H&M er faktisk overraskende tykke i stoffer, sitter godt på og holder formen :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt to fra Divided Superstretch og en fra &Denim. De fra Divided blir fort utvidet og må vaskes ofte om de skal sitte fint på. Den fra &Denim er veldig fin passform og veldig behagelig på! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte høylivsbuksen med mye stretch fra HM og synes den er knallgod. Den mister jo formen etterhvert, men vasker den bare ofte. 

Og den er bedre og mye rimeligere enn BikBok sin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigress

Eg har hatt fleire olabukser frå HM, og er i grunnen godt nøgd med dei. Eg slutta å bruke dei fordi Levis Curve ID passar meg mykje betre, og fordi HM støtt og stadig endrar modellane sine. Ei stund var det til dømes umogleg å finne bukser med rette bein, fordi skinny var inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bootcut-jeansen til h&m er gull. Jeg har brede hofter og smal midje, og sliter noe så inn i h med å finne jeans som sitter bra både i lår, hofte og midje. H&M er omtrent eneste som passer til meg (da den med bootcut og lavt liv). Uheldigvis er det veldig få som selger, og om man kjøper på nett risikerer man at målene ikke alltid stemmer. Jeg har kjøpt nøyaktig samme størrelse på nett som i butikk, to ganger, og opplevd at ting ikke passer, selv om størrelsene og modellen liksom skal være identisk. 

Anonymkode: eccd4...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...